آفتاب

پیام تسلیت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پی درگذشت آیت الله مهدوی کنی

پیام تسلیت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پی درگذشت آیت الله مهدوی کنی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور پیام تسلیت در پی درگذشت آیت الله مهدوی کنی اعلام کرد: آیت‌الله مهدوی همواره در خط اصیل انقلاب و حمایت از اصول و ارزش‌های آن، عمر با برکت خود را صرف کرد و تا آخرین لحظات در این مسیر ثابت قدم ماند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون

ضایعه تاسف بار فقدان روحانی مبارز و دانشمند اخلاق و عالم فاضل؛ حضرت آیت‌الله مهدوی کنی (ره) قلب میلیون ها دوستدار انقلاب اسلامی را در سراسر جهان به درد آورد.

شخصیتی که از روزهای اولیه شروع حرکت انقلابی مردم ایران همواره در خط اصیل انقلاب و حمایت از اصول و ارزش‌های آن، عمر با برکت خود را صرف کردند و تا آخرین لحظات حیاتشان در این مسیر ثابت قدم ماندند.

در برهه های حساس نیز همچون مصلحی دلسوز و پدری مهربان همگان را به وحدت حول محور ولایت فرا می‌خواندند و به شبهات و سوالات مردم به ویژه نسل جوان پاسخ می‌گفتند.

ایشان با تربیت نیروهای جوان انقلابی در سنگر دانشگاه نیز بر تقویت جبهه فکری انقلاب اسلامی خدمات شایانی ارائه کردند و رسالت عمارگونه خود را به درستی ایفا کردند و در میدان عمل نیز همچون مالک اشتر و با اراده، عزم رسیدن به جامعه مطلوب را داشته‌اند.

امید می‌رود در این برهه حساس از تاریخ، جریانات اصول گرایی با وحدت خود که هموراه مورد توجه آیت الله بود با حرکت بر مدار حق و اصول و ولایت فقیه به اتحاد پرثمر دست یابند.

ما به نوبه خود، این مصیبت بزرگ را به همه دوستداران مکتب اسلام ناب و رهبری عزیز انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته)، خانواده ایشان و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای ایشان هم نشینی با اولیا و صلحا و مقربان درگاه الهی را خواستاریم.»

انتهای پیام

کد N549927

وبگردی