آفتاب

دختر جوان تحت پوشش مشتری از طلافروشی‌ها طلا کش می‌رفت

دختر جوان تحت پوشش مشتری از طلافروشی‌ها طلا کش می‌رفت

سرگرد ارسلانی از دستگیری سارق مغازه طلافروشی که تحت پوشش مشتری اقدام به کشروی طلاجات می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ساعت 10:14 مهرماه گشت انتظامی کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) حین گشت زنی در آدرس شهرک ولیعصر خیابان یاران بودند که فردی به هویت «شاهرخ» به واحد گشت مراجعه و اعلام کردند که حدود بیست روز پیش خانمی به بهانه خرید طلا به طلافروشی اینجانب مراجعه و با ترفندی خاص دو حلقه النگو طلا به مبلغ تقریبی یک میلیون و پانصد هزار تومان از مغازه خارج کرد و به سرقت برد که دوربین مغازه صحنه سرقت وی را فیلمبرداری کرده است.

به دنبال این اظهارات مرد طلافروش، ماموران ضمن بررسی موضوع و اطمینان از صحت گفته‌های وی بلافاصله به آدرس اعلامی اعزام و در محل حاضر شدند. ماموران پس از حضور در محل دختر خانم جوانی را مشاهده کردند که با دیدن ماموران قصد فرار داشت که بلافاصله وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.


متهم پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفت که در خلال بازجویی‌های فنی خود را «شیما» 16 ساله معرفی و به جرم خود مبنی بر سرقت دو حلقه النگو طلا اعتراف کرد.

در تحقیقات بیشتر مشخص شد نامبرده از سارقان حرفه‌ای است که پس از مراجعه به مغازه‌های طلافروشی با سرگرم نمودن مالک مغازه و سفارش دادن طلاجات مختلف از شلوغی مغازه استفاه و اقدام به سرقت طلاجات می‌کند.


سرگرد ایرج ارسلانی رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) با اعلام و تایید این خبر به خبرنگار ایسنا گفت: متهم پس از تحقیقات مقدماتی جهت کشف سایر جرایمش و انجام تحقیقات تخصصی تر در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام




کد N549875

وبگردی