آفتاب
نماینده سمنان در مجلس خبرگان رهبری:

همه اعضای خبرگان احترام والایی برای مرحوم مهدوی کنی قائل بودند

همه اعضای خبرگان احترام والایی برای مرحوم مهدوی کنی قائل بودند

یک عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: همه اعضای مجلس خبرگان رهبری جایگاه و احترام والایی برای آیت الله مهدوی کنی قائل بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان با تسلیت رحلت رییس مجلس خبرگان و یار دیرین انقلاب، اظهار کرد: آیت الله مهدوی کنی چهره ای ملی، عالم و محبوب بود و نقش زیادی در انقلاب و تداوم آن داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان از آیت الله مهدوی کنی به عنوان یک معلم اخلاق برجسته یاد کرد و گفت: ایشان منشاء خدمات شایانی در کشور و بخصوص در حوزه و دانشگاه بود.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به مبارزات رییس فقید مجلس خبرگان رهبری در دوران ستم شاهی، تصریح کرد: ایشان سال های متمادی به مبارزه با رژیم طاغوت پرداخت و سال‌ها از موطن خود تبعید شد، اما هیچگاه از مبارزه و حمایت از انقلاب امام (ره) دست نکشید.

وی با اشاره به تشدید بیماری ایشان در 14 خرداد امسال یادآور شد: آیت الله مهدوی کنی در سالگرد رحلت امام، با این‌که وضعیت جسمانی شان مناسب نبود، اما به احترام مقام معظم رهبری و حضرت امام(ره) به این مجلس بزرگداشت رفتند.

امام جمعه سمنان در پایان با اشاره به ولایی بودن آیت الله مهدوی کنی، فقدان وی را جبران ناپذیر خواند و افزود: در گذشت این عالم مجاهد را به مقام معظم رهبری و برادر بزرگوار آیت الله باقر کنی تسلیت می گویم.

انتهای پیام

کد N549669

وبگردی