آفتاب

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد،طی پیامی در گذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت و اعلام کرد: سوابق انقلابی این مجاهد الی الله هیچ گاه فراموش نخواهد شد و یاد این مرد بزرگ انقلاب همیشه در دل امت حزب الله زنده خواهد ماند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم فرزانه، معلم عرفان، مدافع فداکار آرمان های اسلامی، حضرت آیت الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تالم فراوان ما شد.

آن عالم بزرگوار سالیان سال عمر شریف خود را در خدمت به اسلام و ارزش های بزرگ و غنی اسلامی صرف کرد و شجاعانه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) ایستاد.

سوابق انقلابی این عالم ربانی و مجاهد الی الله را هیچ کس فراموش نخواهد کرد و یاد این مرد بزرگ انقلاب همیشه در دل های امت حزب‌الله زنده خواهد بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر و مفسر قرآن را که در کمال ساده زیستی و زهد عالمانه تاثیرات عمقی در ترویج معارف اسلامی و پرورش انسان های مؤمن و انقلابی داشت، به محضرحضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه و به ویژه مردم قدرشناس ایران اسلامی و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض می کند و از درگاه خداوند متعال، برای روح بلند آن فقید علوّ درجات و برای بازماندگان و علاقه مندان صبر و اجر مسئلت دارد.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد

انتهای پیام

کد N549487

وبگردی