آفتاب
قاضی‌پور:

آیا ما آمده‌ایم مجلس تا فقط برای سرمایه‌داران قانون تصویب کنیم؟

آیا ما آمده‌ایم مجلس تا فقط برای سرمایه‌داران قانون تصویب کنیم؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: نمایندگان باید حق و حقوق زحمتکشان و کارگران کشور را نیز در نظر گرفته و فقط به فکر سرمایه‌داران و کارخانه‌داران نباشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نادر قاضی‌پور در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو، گفت: گازرسانی به بخش‌هایی از استان ارومیه هنوز پس از هشت سال عملیاتی نشده است.

وی خطاب به وزیرتعاون خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت مربیان آموزش و پرورش لازم است زیرا آنها هر روز مقابل مجلس تجمع می‌کنند، وزیر آموزش و پرورش چرا استخدام این افراد، قانونی شد اما به آن عمل نکردید.

قاضی‌پور در رابطه با طرح کارگزاران مخابرات به وزیر ارتباطات تذکر داد و گفت: چرا وضعیت شرکت مخابرات را یکسره نمی‌کنید؟ هر روز آنها جلوی مجلس جمع می‌شوند؛ همچنین وضع استخدامی استانداری نیز هنوز مشخص نیست و باید بررسی شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به خسارت وارده به محصولات باغ‌های ارومیه، افزود: خسارت کشاورزان هریس، اهر و آذربایجان شرقی نیز باید پیگیری و پرداخت شود.

وی خطاب به باهنر نماینده دیگر مجلس، گفت: آقای باهنر چرا طرح تفحص در کمیسیون‌ها را مطرح نکرده و آن را به صحن نمی‌آورید؟ آنهایی که نوبت صحن شان است مانند پالایشگاه، چرا آقای بذرپاش آن را قرائت نمی‌کند که ما از آن دفاع کنیم.

قاضی‌پور خواستار عملیاتی شدن استیضاح وزیر نیرو شد و افزود: آقای باهنر عزیز، وزیر محترم بهداشت و درمان در طرح تحول سلامت، حق و حقوق کارمندان و پرستاران زحمتکش را لحاظ نمی‌کنید و تنها برای متخصصین کار می‌کنید؟ آیا ما آمده‌ایم مجلس تا فقط برای سرمایه‌داران، کارخانه‌داران و متخصصان قانون بنویسیم یا اینکه باید حق و حقوق کارگران، کشاورزان و مردم عزیز را هم در نظر بگیریم؟

انتهای پیام

کد N549435

وبگردی