آفتاب
با پیام آیت الله جوادی آملی

همایش تبیین اندیشه های سیاسی و اجتماعی امام خمینی(ره) در کرمان آغاز بکار کرد

همایش تبیین اندیشه های سیاسی و اجتماعی امام خمینی(ره) در کرمان آغاز بکار کرد

با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی همایش تبیین اندیشه های سیاسی و اجتماعی امام خمینی(ره) در دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "محمدصادق بصیری" معاون دانشگاه شهید باهنر کرمان صبح امروز در همایش ملی تبیین اندیشه های سیاسی و اجتماعی امام خمینی(ره) در دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به فلسفه برگزاری این همایش اظهار کرد: هرچه از انقلاب اسلامی می گذرد، نیاز به تبیین اندیشه هایی که موجب این نهضت عظیم شده، به ویژه برای نسل جوان بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: معاون فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان که برای عمق بخشیدن به کارهای فرهنگی در کنار امور ترویجی و تبلیغی اقدام به راه اندازی واحد مطالعات فرهنگی و اجتماعی کرده، برای اولین کار علمی و فرهنگی خود به سراغ بنیانگذار انقلاب رفته و با همراهی موسسه تنظیم و نشر آثار امام این همایش ترتیب داده شد.

بصیری تصریح کرد: در آغاز سال تحصیلی دانشگاهی هستیم و بیش از 14 هزار دانشجو و 600 عضو هیئت علمی در دانشگاه شهید باهنر کرمان سال تحصیلی را آغاز کرده اند.

دبیر علمی همایش تبیین اندیشه های سیاسی و اجتماعی امام خمینی(ره) گفت: با اعلام فراخوان مقالات همایش، تعداد زیادی مقاله به دبیرخانه ارسال شد که در مرحله اول 68 مقاله که در چهارچوب علمی و مرتبط با موضوع همایش بود، مورد تائید واقع شده و بعد از داوری، 14 مقاله برای ارائه در همایش برگزیده شده است.

وی افزود: علاوه بر این تعداد 14 مقاله دیگر نیز توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام

کد N549291

وبگردی