آفتاب

فواد معصوم: نیروهای ما خود قادر به باز پس گیری عراق هستند

فواد معصوم: نیروهای ما خود قادر به باز پس گیری عراق هستند

رئیس جمهوری عراق با تاکید بر اینکه کشورش برای مقابله با گروه تروریستی داعش به نیروهای زمینی بین‌المللی نیاز ندارد، افزود: ارتش عراق قادر است که سرزمین خود را پس بگیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی المحیط، فواد معصوم، رئیس جمهوری عراق ضمن تبریک به خالد عبیدی، وزیر دفاع کشور به مناسبت تصدی پست جدید خود، بر اهمیت نقش کابینه جدید برای کمک کردن به اوضاع کنونی کشور که با سخت‌ترین حملات تروریستی رو به روست، تاکید کرد.

فواد معصوم در بیانیه‌ای بر ضرورت برنامه‌ریزی برای سیاست استراتژیکی، امنیتی دفاعی کشور و همچنین بر اهمیت داشتن سلاح‌های پیشرفته و آموزش نظامی نیروهای مسلح تاکید کرد.

رئیس جمهوری عراق ضمن تاکید بر اهمیت حمایت هوایی ائتلاف بین‌المللی از نیروهای مسلح عراق در جنگ علیه داعش و همچنین ضرورت استفاده از این حمایت به شکل دقیق آن هم به منظور حفاظت از جان شهروندان غیرنظامی، تاکید کرد: عراق به نیروهای زمینی خارجی نیاز ندارد چرا که ارتش خود قادر به بازپس گیری کشور است.

از سوی دیگر، خالد عبیدی ضمن تشکر از پیام تبریک فواد معصوم بر ضرورت فعال سازی عملکرد کابینه جدید، حس مسئولیت پذیری تمام اعضای آن به منظور مقابله با تمام چالشهای کشور و همچنین نابودی خطر تروریسم و ثبات امنیت بر کشور تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N549121

وبگردی