آفتاب
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

عدم تکمیل استادیوم بجنورد، پروژه را دچار فرسایش می‌کند

عدم تکمیل استادیوم بجنورد، پروژه را دچار فرسایش می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: در صورت عدم تکمیل عملیات ساخت استادیوم 15 هزار نفری مرکز استان، از شش ماه آینده فرسایش این مجموعه آغاز خواهد شد.‌

امین رشید لمیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، اظهار کرد: باید با تامین اعتبار در بخش کلان، پروژه استادیوم 15 هزار نفری بجنورد تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به لزوم وجود نگاه خاص به تکمیل پروژه استادیوم 15 هزار نفری بجنورد و پیست تارتان این مجموعه، افزود: تکمیل سکوهای این ورزشگاه 20 میلیارد ریال و موضوع مسقف کردن آن نیز نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار است.

رشید لمیر با بیان این که برای فضاسازی و مسائل امنیتی، راه و تامین زیر‌ساخت‌های اولیه نیز باید اعتبار دیگری به این پروژه اختصاص یابد، ادامه داد: استادیوم 15 هزار نفری بجنورد برای تکمیل نیازمند تزریق اعتبار قابل توجه‌ای است و در صورت عدم تامین این بودجه و تکمیل پروژه، بحث فرسایشی آن از شش ماه آینده آغاز شود.

وی عنوان کرد: اگر امکان برگشت در این پروژه وجود داشت، به احتمال فراوان پیشنهادهای دیگری برای ساخت این مجموعه داده می‌شد.

رشید لمیر خاطرنشان کرد: در حال حاضر فوتبال استان در لیگ دسته دو است اما مکانی برای تمرین ندارد و مجبوریم با پیمانکار این پروژه برای بازی و تمرین این تیم هر دو هفته یک بار رایزنی کنیم.

به گزارش ایسنا، احداث استادیوم 15 هزار نفری بجنورد از مصوبات سفر اول هیات دولت به استان است و عملیات اجرایی این پروژه از سال 86 آغاز و مدت زمان تکمیل آن 30 ماه در نظر گرفته شده بود که با وجود مشکلات مالی با تاخیر فراوان در حال اجرا‌ست.

‌انتهای پیام

کد N548990

وبگردی