آفتاب
مدیر دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کشور

باید زمینه بیان نقد و نظرات در دانشگاه‌ها فراهم باشد

باید زمینه بیان نقد و نظرات در دانشگاه‌ها فراهم باشد

مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور با اشاره به اهمیت ترویج پرسشگری و تعلیل بین دانشجویان بر ضرورت فراهم آوردن زمینه بیان نقد و نظرات در دانشگاه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا در سفر به زاهدان و در مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اظهار کرد: آنچه باید بیش از پیش به آن فکر کرد ضرورت آموزش علت یابی و پرسشگری در کنار تعلیم علوم تخصصی است.

وی همچنین تاکید کرد: امروز در کنار تعلیم، باید مربی دانشجویان بود و در زمینه های اخلاقی و ارشادی فعالیت کرد.

آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان هم در این مراسم گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ارتقاء معنویت در دانشگاه ها بود و خوشبختانه این دفاتر به خصوص در استان سیستان و بلوچستان تاثیرگذار بوده اند.

محمودرضا میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این مراسم با بیان اینکه انسان موحد با جهان بینی توحیدی خود و در استمرار حرکت انبیاء ولایت و رهبری را یک نعمت می داند گفت: دیدگاه ما نسبت به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بر گرفته از همین نگاه توحیدی است .

وی افزود: دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه با برنامه ریزی و تلاش های صادقانه در جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان به خوبی فعالیت کرده اند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های حجت الاسلام دکتر سبزواری، حجت الاسلام پورذهبی با حفظ سمت به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان معرفی شد.

انتهای پیام

کد N548988

وبگردی