آفتاب
سینا عشوری در گفتگو با مهر:

سرباز تراکتورسازی و هوادارانش هستم/ درچند پست می توانم بازی کنم

سرباز تراکتورسازی و هوادارانش هستم/ درچند پست می توانم بازی کنم

تبریز – خبرگزاری مهر: بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من سرباز تراکتورسازی و هوادارانش هستم و به تبریز آمده ام تا برای این تیم بازی های خوبی انجام دهم.

سینا عشوری سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عقد قرارداد با تراکتورسازان در روز گذشته اظهار داشت: از اینکه تراکتورسازی را برای ادامه فوتبالم و همچنین گذراندن دوران خدمت سربازی ام انتخاب کرده ام، خوشحالم و امیدوارم که روزهای خوبی را با این تیم تجربه کنم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی پرشورترین تماشاگران ایران را در اختیار دارد و یکی از دلایل مهمی که این تیم را از بین دیگر گزینه ها برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم، وجود این هواداران بود.

عشوری عنوان کرد: من به مدت دو سال سرباز تراکتورسازی هستم و همین جا می گویم که من سرباز هواداران خوب تیم تراکتورسازی نیز هستم.

وی با اشاره به اینکه توانایی بازی در چند پست را دارد، یادآور شد: من زمانی که در ذوب اهن بودم، با اینکه پست تخصصی ام هافبک دفاعی است اما در دفاع وسط، دفاع راست و دفاع چپ هم بازی کردم و در تیم تراکتورسازی هم مربیان تیم هر پستی را برای من صلاح بدانند، بازی می کنم.

خرید جدید تراکتورسازان در خصوص امکانات باشگاه تراکتورسازی، گفت: از لحاظ سخت افزاری و امکانات، تراکتورسازی یکی از بهترین باشگاه های کشور است و از همان لحظه اول هم دیدم که با من برخورد حرفه ای به عمل آمد. استقبال خوبی هم از من شد که جا دارد از مسئولان باشگاه تراکتورسازی تشکر کنم.

وی با بیان اینکه تیم تراکتورسازی توانایی قهرمانی در جام حذفی و لیگ را دارد، اظهار داشت: خدا را شکر که تیم تراکتورسازی با هدایت آقای خطیبی که یک مربی جوان و با دانش است، توانسته در لیگ برتر صدرنشین باشد و در جام حذفی هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. انشاالله تیم تراکتورسازی در این فصل موفق به کسب هر دو جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی می شود.

عشوری در خصوص چگونگی پیوستنش به تیم تراکتورسازی گفت: پس از اینکه قرار شد در یک تیم نظامی فوتبالم را ادامه دهم، از سوی باشگاه تراکتورسازی صحبت هایی با من شد و من پذیرفتم که ادامه فوتبالم در شهر تبریز باشد و از این رو دیروز به تبریز آمدم و قراردادم را با این باشگاه به صورت داخلی منعقد کردم.

وی اظهار کرد: بازهم می گویم که از انتخاب تراکتورسازی رضایت کامل دارم و از این بابت خوشحالم و امیدوارم که هواداران هم مرا قبول کنند. من از صمیم قلب دوست دارم که در تبریز فوتبال بازی کنم.

این بازیکن سابق تیم ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم که بتوانم بازی های خوبی برای تیم تراکتورسازی انجام بدهم و با این تیم به موفقیت برسم.

تیم تراکتورسازی دیروز دوشنبه غیر از سینا عشوری، حسین ماهینی را نیز به عنوان بازیکن سرباز جذب کرده است که این دو بازیکن می توانند از نیم فصل دوم برای تراکتورسازی به میدان بروند.

 

کد N548977

وبگردی