آفتاب
/زنجان؛ میزبان رئیس‌جمهور/

برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور در زنجان اعلام شد

برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور در زنجان اعلام شد

استاندار زنجان گفت: با هدف تسهیل در جمع‌آوری پیشنهادات، انتقادات، بیان طرح‌ها و درخواست‌های شهروندان، سامانه 111 بدون هزینه و نیاز به پیش‌کد، جایگزین نامه‌نگاری و درخواست‌های کتبی مردمی در سفر رئیس‌جمهور به استان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، "جمشید انصاری" در نشستی خبری با اعلام برنامه‌های حضور رئیس‌جمهور و هیایت همراه در استان زنجان، اظهار کرد: رئیس‌جمهور ساعت 9:30 دقیقه صبح 4 شنبه وارد فرودگاه زنجان شده و پس از استقبال رسمی از مسیر میدان ارک، چهارراه سعدی و سپس سعدی شمالی به سمت استادیوم کارگران برای دیدار مردمی عازم می‌شوند.

وی افزود: بعد از ظهر نیز دیدار با جمعی از روحانیون و ایثارگران استان و پس از آن نیز جلسه توسعه سرمایه‌گذاری با فعالان و کارآفرینان استان به همراه مدیران بنگاه‌های بزرگ و مدیران عامل بانک‌های عامل در مورد طرح‌های بخش خصوصی و با هدف جلب مشارکت بانک‌های عامل و حمایت از طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی در استان برگزار می‌شود.

انصاری با بیان این‌که بعد از نماز مغرب و عشاء روز چهارشنبه رئیس‌جمهور با نخبگان استان دیدار دارد، گفت: در روز پنج‌شنبه بازدیدهایی با حضور رئیس‌جمهور پیش‌بینی شده است و پس از آن نیز جلسه شورای اداری استان برگزار می‌شود و پس از برگزاری مصاحبه مطبوعاتی، رئیس‌جمهور زنجان را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

انصاری با بیان این‌که در صورت عدم تغییر، برای هر یک از شهرستان‌ها اعضای دولت و یا مسوولان ارشد کشوری به عنوان نمایندگان رئیس‌جمهور عزیمت خواهند شد، تصریح کرد: تاکنون بر اساس اسامی اعلام شده آقایان چیت‌چیان به خرم‌دره، حجتی به خدابنده، انصاری به ماه‌نشان، یوسفی به ایجرود و سلطانی‌فر به نمایندگی از رئیس‌جمهور به سلطانیه می روند.

وی افزود: طبق این برنامه وزیر بهداشت به شهرستان ابهر می‌رود، ولی با توجه به حضور وی در اجلاس تونس، در صورت نرسیدن وزیر به زنجان فرد دیگری از سوی دولت تعیین می‌شود. همچنین رضوی معاون امور روستایی معاون اول رئیس‌جمهور به شهرستان طارم می‌رود.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تفاوت این دور از سفر استانی در ساز و کار دریافت پیشنهادات، انتقادات، طرح‌ها و درخواست‌های مردمی است که با هدف سهولت عموم مردم به‌ویژه افرادی که در شهرهای دور از مرکز استان هستند و همچنین حفظ شان شهروندان به دور از هرگونه اتلاف وقت و انعکاس کامل خواسته‌های آن‌ها سامانه 111 به مدت 4 روز برای دریافت مکالمات شهروندان از سوی دفتر ارتباطات مردمی رئیس‌جمهور تعریف شده است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان تصریح کرد: مکالمات ضبط شده توسط کارشناسان پیاده شده و برای رسیدگی در اختیار مسوولان مربوطه و دستگاه‌های ذی‌ربط قرار می‌گیرد و طی این مدت تماس با این سامانه بدون پیش‌کد و هزینه، فعال است.

انصاری با تاکید بر این‌که این سفر، سفر هایت دولت به استان نیست و رئیس‌جمهور به همراه تعدادی از وزرا در این سفر وارد زنجان می‌شود، لذا جلسه هایت دولت در استان تشکیل نمی‌شود و مصوبات دولتی نخواهیم داشت.

استاندار زنجان گفت: در این سفر مسایل استانی طرح شده و بر اساس اختیارات قانونی، تصمیمات استانی اتخاذ و توسط رئیس‌جمهور بیان و به اطلاع مردم می‌رسد.

انتهای پیام

کد N548836

وبگردی