آفتاب

«بهنوش بختیاری» قبل از عمل بینی +عکس

«بهنوش بختیاری» قبل از عمل بینی +عکس

بهنوش بختیاری - بازیگر سینما و تلویزیون و این روزها مجری شبکه تلویزیونی نسیم - در صفحه خود در اینستاگرام، عکسی از دوران نوجوانی خود یعنی پیش از عمل جراحی بر روی بینی‌اش منتشر کرد تا مواجهه‌ای متفاوت با تصمیمش در آن روزها به نمایش بگذارد.

خبرگزاری ایسنا: بهنوش بختیاری - بازیگر سینما و تلویزیون و این روزها مجری شبکه تلویزیونی نسیم - در صفحه خود در اینستاگرام، عکسی از دوران نوجوانی خود یعنی پیش از عمل جراحی بر روی بینی‌اش منتشر کرد تا مواجهه‌ای متفاوت با تصمیمش در آن روزها به نمایش بگذارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه تنها یک بار عمل جراحی بر روی بینی‌اش انجام شده، دلیل همین یک عمل را هم «نداشتن اعتماد به نفس» عنوان کرد و ضمن ابراز پشیمانی از تصمیم خود برای آن عمل جراحی، به دیگران توصیه کرد به جای انجام عمل بر روی بینی‌شان، خدا را شکر کنند که تن سالمی دارند.
ولی من فقط و فقط یک بار عمل کردم. آخه شنیدم که میگن همه جاش عملیه. نه عزیزانم، اینطور نیست. خدا رو شکر که اگه خیلی چیزا رو ندارم، صداقت و شجاعت دارم و راجع به اشتباهم حرف می‌زنم. جالب اونایی هستن که ادعا می‌کنن با پنج عمل زیبایی خدادادی زیبان. من اگه یک درصد فکر می‌کردم بازیگر میشم اینکارو نمی‌کردم.
اما نصیحتم اینه که اگه واقعا ناراحتید از چهرتون فقط برید جلوی آینه خدا رو شکر کنید که تن سالمی دارید و خدا شاهد است که من تابحال هیچ صورت زشتی در این دنیا ندیدم. باطن نازیبا باعث خجالته نه صورت. هر کی دلش زیباست، چشماش قشنگه. اگه دروغ نگی و قضاوت نکنی و غیبت نکنی و تهمت نزنی جذاب‌ترین لب و بینی دنیا رو داری. انرژی صورت فقط از درونه و اگر احساس زشتی کردی بدون یه چیزی اون اعماق وجودت غلطه و مواظب گناهامون باشیم که قربونش برم خداوند تمام افکارت رو میاره توی صورتت. آیا تا حالا شده کسی بهت حسادت کنه و اینو توی صورتش نبینی؟؟ همه باهوشن و همه همه چیزو میفهمن. تنها چاره اینه که صادق و خوش‌فکر و خوش‌قلب باشی و به فکر افراد احترام بگذاری تا صورتتم پر از انرژی مثبت بشه.

یه عکس قبل عمل هم گذاشتم که ببینید... راست و حسینی... یا علی»
کد N548352

وبگردی