آفتاب
آیت‌اللهی خبر داد:

پایان همکاری با مربیان تیم نوجوانان/ ممانعت از ورود دوربین‌ها از این هفته

پایان همکاری با مربیان تیم نوجوانان/ ممانعت از ورود دوربین‌ها از این هفته

28/07/1393 14:27

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدهادی آیت‌اللهی، در خصوص وضعیت تیم‌های ملی پایه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از بررسی عملکرد و شرایط تیم‌های ملی پایه، در مرحله اول بررسی‌های‌مان در کمیته فنی، تصمیم بر پایان فعالیت کادرفنی تیم نوجوانان گرفته شد.

وی ادامه داد: بطور کلی در جلسات آتی کمیته فنی به جایگزینی اعضای کادرفنی تیم‌های ملی پایه خواهیم پرداخت و علاوه بر این، در اولین جلسه ای که با حضور اعضای کمیته فنی برگزار شود درباره کادرفنی تیم ملی جوانان هم تصمیم گیری خواهد شد.

سرپرست کمیته فنی درباره وضعیت تیم فوتبال امید هم بیان کرد: بر اساس اعلام قبلی تصمیم نهایی درباره فعالیت کادرفنی این تیم فردا سه‌شنبه اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حق پخش تلویزیونی اینگونه پاسخ داد: همانطور که پیش از این هم گفته بودیم، مواضع ما در احقاق حق فوتبال و باشگاه‌های کشور کاملا مشخص است. با توجه به پیگیری‌های یکساله و برگزاری جلسات مکرر و مکاتبه‌های متعدد مبنی بر انعقاد قرارداد واگذاری حق پخش تلویزیونی با صدا و سیما و با توجه به اینکه متاسفانه شاهد پیشرفتی در این زمینه نبودیم.

آیت‌اللهی همچنین گفت: بر این اساس مقرر شد تا از هفته جاری مسابقات لیگ برتر، ورود هرگونه دوربین و تجهیزات مربوطه صدا و سیما جهت ضبط و پخش مستقیم و غیرمسقیم مسابقات فوتبال، تهیه گزارش و خبر از روند برگزاری مسابقات جلوگیری به عمل آید و بطور جدی بر این موضوع تاکید داریم.

کد N548129

وبگردی