آفتاب
حاجی دلیگانی:

همزمانی اسیدپاشی‌ها با طرح امر به معروف در مجلس مشکوک است

همزمانی اسیدپاشی‌ها با طرح امر به معروف در مجلس مشکوک است

یک عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با انتقاد شدید از عملکرد شبکه استانی اصفهان در انعکاس اخبار مربوط به اسیدپاشی‌ها، همزمانی اسیدپاشی‌ها با طرح حمایت از آمران به معروف در مجلس را مشکوک عنوان کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در سال‌های اخیر موردی از اسیدپاشی در اصفهان اتفاق نیفتاده است، حالا چطور می‌شود که دقیقا همزمان با بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس این اتفاق افتاده است.

وی افزود: تصور ما این است که فرد یا افرادی تحریک‌ شده به صورت هدفدار چنین اقدامی را مرتکب شده‌اند تا بتوانند به موضوع امر به معروف خدشه وارد کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس ادامه داد: افرادی که به آنها اسیدپاشی شده از نظر حجاب وضعیت ناهنجاری نداشتند اما کسانی دست به این اقدام زده‌اند می‌خواستند به نوعی موضوع امر به معروف را تحت تاثیر قرار دهند.

کوتاهی صداوسیما در اطلاع‌رسانی نسبت به اسیدپاشی‌ها

حاجی دلیگانی با بیان اینکه برای اطلاع‌رسانی در مورد اسیدپاشی‌ها کوتاهی صورت گرفته است، تصریح کرد: اگر اطلاع‌رسانی به موقعی در این زمینه انجام می‌شد نباید این فضاها به وجود می‌آمد.

وی با بیان اینکه نحوه اطلاع‌رسانی در استان اصفهان از صداوسیما تا سایر رسانه‌ها بیمار است، گفت: اطلاع‌رسانی در اصفهان به موقع و شفاف نیست و صداوسیما هم بدتر از همه عمل می‌کند. مثلا اگر در شبکه سراسری مشکل یک واحد صنعتی بررسی می‌شود نمی‌توان همین موضوع را در سیمای مرکز اصفهان مطرح کرد.

این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان عدم شفافیت در اطلاع‌رسانی را موجب ایجاد هزینه‌هایی برای نظام دانست و خاطرنشان کرد: وقتی صداوسیما در مسائل مختلف اطلاع‌رسانی نمی‌کند هزینه‌هایی برای نظام به وجود می‌آورد و این امر عوارضی را ایجاد می‌کند.

حاجی دلیگانی در پایان گفت:‌ اینها اشکالاتی است که ما در استان با آن مواجهیم و عواقب و هزینه‌های آن بر دوش نظام و مردم تحمیل خواهد شد.

انتهای پیام

کد N548028

وبگردی