آفتاب
سردار حاجی‌زاده در جمع فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی:

توطئه‌های آمریکا در منطقه تمامی ندارد

توطئه‌های آمریکا در منطقه تمامی ندارد

آمریکا سال‌ها تلاش کرد تا ایران را در یک تله راهبردی گرفتار کند که نمونه آن در موضوع افغانستان و عراق بود که همه این نقشه‌ها با تدبیر حضرت آقا نقش برآب شد و خودشان در تله خودشان گرفتار شدند و امروز انقلاب اسلامی در دل مردم منطقه نفوذ کرده است و کشورهای منطقه مشکلات خودشان را با استفاده از رهنمودهای رهبری حل می‌کنند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: مهمترین مسئله امروز، بحث تحولات منطقه است و همه ما باید نسبت به تهدیدات تحلیل درستی داشته باشیم چراکه توطئه آمریکا در منطقه تمامی ندارد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای عالی فرماندهان و معاونان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه و سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران صبح امروز در قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد.

امیر اسماعیلی در این مراسم ضمن خیر مقدم به فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: همه ما باید آمادگی و هوشیاری خودمان را ارتقاء دهیم و نه یک قدم بلکه ده‌ها قدم رو به جلو برداریم.

در بخش دیگری از این مراسم سردار حاجی زاده ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع همکاران قدیمی خود اظهار داشت: مهمترین مسئله بحث تحولات منطقه است و همه ما باید نسبت به تهدیدات تحلیل درستی داشته باشیم چراکه توطئه آمریکا در منطقه تمامی ندارد و بعد از شکست در عراق و افغانستان و مواجهه با موج بیداری اسلامی سعی کردند از موج ایجاد شده برای سرکوب این حرکت استفاده کنند و در همین راستا برای هر کشوری برنامه‌ای تهیه کردند، مثلا در مصر کودتای نظامی را تدارک دیدند و برای لیبی جنگ داخلی و بعد تهاجم از خارج و همچنین خواسته‌های مردم سوریه را تبدیل به جنگ داخلی کردند و تصورشان این بود که وضع سوریه را می‌توانند به نفع خودشان برگردانند که این طور نشد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه افزود: آمریکایی‌ها بعد از شکست در عراق از پتانسیل داعش که منشاء آن القاعده بود استفاده کردند تا توسط آنان بغداد را تصرف کنند و بعد حکومت مد نظر خودشان را در عراق مستقر کنند که در عراق هم با تدبیر مقام معظم رهبری این اتفاق شکل نگرفت و این‌که می‌گویند ما برای مبارزه با داعش آمدیم، شعار است و در حال حاضر هم چند دستگی بین حمایت کنندگان از داعش از جمله برخی از کشورهای عربی، اروپایی و آمریکا به وجود آمده است و حالا مسئله داعش گریبانگیر خودشان شده‌است و اروپا و آمریکا توسط این گروه تهدید می‌شوند.

وی در پایان افزود: آمریکا سال‌ها تلاش کرد تا ایران را در یک تله راهبردی گرفتار کند که نمونه آن در موضوع افغانستان و عراق بود که همه این نقشه‌ها با تدبیر حضرت آقا نقش برآب شد و خودشان در تله خودشان گرفتار شدند و امروز انقلاب اسلامی در دل مردم منطقه نفوذ کرده است و کشورهای منطقه مشکلات خودشان را با استفاده از رهنمودهای رهبری حل می‌کنند.

کد N547880

وبگردی