آفتاب

نوری: آپاندیسیت نداشته باشم حتما مقابل سایپا بازی می‌کنم

نوری: آپاندیسیت نداشته باشم حتما مقابل سایپا بازی می‌کنم

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید اگر تشخیص پزشکان آپاندیسیت نباشد، سعی می‌کند در بازی فردا مقابل سایپا به میدان برود.

محمد نوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار پرسپولیس مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد‌: خوشبختانه در چند هفته گذشته روند خوبی داشته‌ایم و به غیر از بازی مقابل سپاهان که با بدشانسی در دقایق پایانی سه امتیاز را به حریف دادیم، در سایر دیدارها عملکرد خوبی داشتیم و باید مقابل سایپا هم به این روند ادامه دهیم.

او ادامه داد: سایپا تیم بسیار خوبی است که امسال عملکرد خوبی داشته است. آن‌ها بهترین خط دفاع لیگ را دارند اما تلاش می‌کنیم که با برنامه کادر فنی به خوبی از دفاع آن‌ها رد شویم و در نهایت به پیروزی برسیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه این تیم تا قبل از جام ملت‌های آسیا از تهران خارج نمی‌شود گفت: این فرصت خوبی برای ماست که با حضور پرتعداد هواداران‌مان که همیشه بهترین پشتوانه ما بوده‌اند، امتیازهای کامل بازی‌ها را به دست بیاوریم.

نوری همچنین درباره آخرین وضعیت آمادگی خود هم گفت: متاسفانه دیشب ساعت 11 در خانه بودم که به طور ناگهانی در شکم خود احساس درد داشتم. بلافاصله به بیمارستان رفتم و دو آمپول زدم و به خانه برگشتم اما مجددا احساس درد کردم و مجبور شدم دوباره به بیمارستان بروم. الان هنوز در بیمارستان هستم و منتظر پاسخ آزمایش نشسته‌ام.

او در پایان گفت: پزشک متخصص گفت اگر درد شکم مربوط به آپاندیسیت باشد باید بستری شوم و عمل کنم اما اگر آپاندیسیت نداشته باشم هم طبق توصیه پزشک نباید به میدان بروم. با این حال سعی می‌کنم خود را به بازی فردا برسانم تا ظهر امروز وضعیتم مشخص می‌شود. می‌دانم که فردا بازی مهمی در پیش داریم و از طرف دیگر دست سرمربی هم خالی است چرا که محروم و مصدوم زیاد داریم. می‌خواهم هر طور شده در بازی فردا به میدان بروم و با کمک سایر بازیکنان سه امتیاز را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

کد N547870

وبگردی