آفتاب
نماینده چابهار در گفت‌وگو با ایلنا:

تقاضا برای حمله به تروریست های پاکستان باید کارشناسانه باشد

تقاضا برای حمله به تروریست های پاکستان باید کارشناسانه باشد

تقاضا برای حمله به مواضع تروریست ها یه تصمیم قطعی از سوی کشور نبوده و صرفا یک تقاضا و پیشنهاد است و که مطرح می شود.

نماینده چابهار در مجلس با اشاره به تقاضای شهریاری نمایند زاهدان از شورای عالی امنیت ملی برای موشک باران مواضع تروریست‌های پاکستان و درگیری با آنان در خارج از مرز ایران , تاکید کرد: صحبت کردن درباره چنین مباحثی حساس بوده و نباید احساسی بیان شود. لذا شرایط اقتضا می‌کند تا هر تقاضا و پیشنهاد کارشناسانه باشد چون ممکن است هزینه‌های جبران‌ناپذیری را به کشور وارد کند.

یعقوب جدگال در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به سخنان حسینعلی شهریاری در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس مبنی بر درخواست از شورای امنیت ملی برای برخورد با تروریست‌های پاکستان در خارج از مرز ایران , گفت: برخی نمایندگان استان سیستان و بلوچستان چنین تقاضایی را مطرح کرده‌اند که حرف آقای شهریاری نیز نشات گرفته از همین تقاضاهاست.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا برخورد با تروریست‌های پاکستان یا موشک باران مواضع آنان در خاک این کشور باعث تنش بین دو کشور و افزایش درگیری‌ها در مرز مشترک نخواهد شد , افزود: تقاضا برای حمله به مواضع تروریست‌ها یه تصمیم قطعی از سوی کشور نبوده و صرفا یک تقاضا و پیشنهاد است  که مطرح می شود.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره این تقاضای آقای شهریاری از شورای عالی امنیت چیست , گفت: صحبت کردن درباره چنین مباحثی حساس بوده و نباید احساسی بیان شود. لذا شرایط اقتضا می‌کند تا هر تقاضا و پیشنهاد کارشناسانه باشد چون ممکن است هزینه‌های جبران‌ناپذیری را به کشور وارد کند.

جدگال همچنین در پاسخ به این سوال که آیا درگیری‌های اخیر در مرزهای سیستان و شهادت مرزبانان به شعف نیروی انتظامی و مرزبانی به لحاظ تجهیزاتی مربوط نمی‌شود , افزود: این به شرایط و موقعیت این درگیری‌ها مربوط می‌شود و باید کارشناسانه و واقع‌بینانه باشد.

کد N547596

وبگردی