آفتاب

یک شهرک‌نشین تندرو 2 دختر بچه فلسطینی را با ماشین زیر گرفت

یک شهرک‌نشین تندرو 2 دختر بچه فلسطینی را با ماشین زیر گرفت

یک شهرک نشین اسرائیلی نزدیک روستای سنجل واقع در شمال شرق رام الله دو کودک فلسطینی را با خودروی خود زیر گرفت که یکی از آن‌ها شهید و دیگری به شدت مجروح شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، ایناس دار خلیل، دختر بچه 6 ساله فلسطینی بعد از اینکه توسط یک شهرک نشین صهیونیست زیر گرفته شد جان خود را از دست داد و تولین عصفور، دوست او نیز در این حادثه به شدت زخمی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: تولین دختر بچه‌ی دیگری که همراه ایناس بوده اوضاع بسیار وخیمی دارد و تحت عمل جراحی قرار گفته است.

تهانی خلیل، مادر دختربچه کشته شده در این حادثه اظهار کرد: دخترم به همراه دوستش از اتوبوس مهد کودک پیاده شدند و می‌خواستند به این سمت خیابان که من منتظرشان بودم بیایند که در این حال یک شهرک نشین با سرعتی دیوانه وار به آن‌ها برخورد کرد و کودکان ما جلوی چشمان ما به هوا پرتاب شدند.

مادر ایناس که بعد از شنیدن خبر مرگ فرزندش گریان و پریشان بود، گفت: کودکم مقابل من جان داد و من هیچ کاری از دستم ساخته نبود.

پیشتر نیز ده‌ها تن از فلسطینی‌ها در حادثه‌ زیر گرفتن‌های مشابه از سوی شهرک نشینان اسرائیلی کشته شدند و تحقیقات در خصوص اینکه آیا این اقدامات عمدی بوده یا نه بسیار کم بوده است.

یکی از نزدیکان تولین که همراه با ده‌ها تن دیگر مقابل بیمارستان دولتی رام الله جمع شده بودند، اعلام کرد: بارهاست که صهیونیست‌ها از روی عمد فلسطینی‌ها را زیر می‌گیرند و تا به حال هیچ یک از آنان مجازات نشده حتی آنها از روی عمد به فلسطینی‌ها شکلیک می‌کنند اما هیچ کس به مجازات آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد.

از سوی دیگر، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در خصوص این حادثه اعلام کرد: این شهرک نشین حدود 29 سال سن دارد و از شهرک نشینان شمال کرانه باختری که مقری برای اسرائیلی‌های تندرو است دست به این اقدام زده است.

انتهای پیام

کد N547548

وبگردی