آفتاب

واژگونی وانت تویوتا با ۴۰ سرنشین

واژگونی وانت تویوتا با ۴۰ سرنشین

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودرو وانت توتوتا لندلروز با ۴۰ نفر سرنشین در شهرستان دنا واژگون شد.

جلال پوران‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در اثر این تصادف که در ساعت ۸ صبح یکشنبه،۲۷ مهرماه در دوراهی روستای تل‌سیاه شهرستان دنا رخ داد، ۹ نفر زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی اظهارکرد: سرنشینان این وانت برای چیدن سیب‌ درختی به سوی باغات روستای تل ‌سیاه از توابع شهرستان دنا در حال حرکت بودند که بدلیل سوارشدن بیش از حد مسافر و نداشتن توانایی در کنترل این خودروی وانت روی یک پیچ واژگون شده و 9 نفر از آنان مجروح و روانه بیمارستان شدند که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دو دستگاه آمبولانس اورژانس و به کمک یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل احادثه اعزام و اقدامات اولیه روی 9 مصدوم حادثه انجام و به مرکز بستر درمانی سی‌سخت انتقال داده شدند.

پوران‌فر تصریح‌کرد: ۶ نفر از ۹ نفر مصدوم این حادثه برای درمان‌های تکمیلی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

وی بیان کرد: کارفرمایان باید جوانب احتیاط را در خصوص ایاب و ذهاب کارگران خود در نظر بگیرند که چنین حوادث ناگواری رخ ندهد.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فصل برداشت سیب درختی در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امیدواریم دیگر شاهد این گونه حوادث و بی‌احتیاطی‌ها نباشیم و کارفرمایان همه شرایط را برای سلامتی کارگران خود به کار گیرند.

انتهای پیام

کد N547444

وبگردی