آفتاب
توسط معاونت علمی رئیس جمهور؛

ایده‌پردازان گردشگری و صنعت توریسم حمایت می‌شوند

ایده‌پردازان گردشگری و صنعت توریسم حمایت می‌شوند

ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای تحقق بند چهارم سیاست های علم و فناوری با اعلام فراخوان، از ایده پردازان و طراحان حوزه گردشگری و صنعت توریسم حمایت مالی و معنوی به عمل می آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی در راستای ترویج فرهنگ توریسم ایرانی و احیای فرهنگی ایرانی اسلامی در حوزه گردشگری با اعلام فراخوان از ایده پردازان و طراحان این حوزه حمایت مادی و معنوی به عمل می آورد. این اقدام در راستای تحقق بند چهارم سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری به اجرا در می آید.

توجه به جذب مناسب توریسم، اشتغالزایی، توجیه پذیری مناسب طرح و ایده ارایه شده ونوآورانه بودن آن از جمله شرایط در نظر گرفته شده برای تحت حمایت قرار گرفتن ایده پردازان و طراحان حوزه گزدشگری محسوب می شود.

ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد به منظور توسعه بازار و صادرات آثار فرهنگی و هنری ایران زمین از برپاکنندگان حراجی های آثار فاخر ایران زمین در کشورهای مختلف دنیا حمایت کند.

حمایت های این ستاد علاوه بر موارد یاد شده، سازندگان فیلم های مستند فناورانه و بهره گیرنده از فناوری های جدید را شامل می شود.

کد N547252

وبگردی