آفتاب

با دولت روحانی تسویه‌حساب کردیم

با دولت روحانی تسویه‌حساب کردیم

یکی ﺍﺯ ﺣﺎﻣﯿﺎﻥ ﻭ ﻧﺰﺩﯾﻜﺎﻥ ﺭﺳﺎﻧﻪ‌ﺍﯼ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﺍﺣﻤﺪﯼ‌ﻧﮋﺍﺩ درباره دارایی‌های در اختیار دولت‌های نهم و دهم می‌گوید که با دولت روحانی تسویه حساب کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا داوری در گفت‌وگو با «اقتصادنیوز» تصریح کرد: بعضی از موارد را مدیران دولت یازدهم مانند آقای ترکان مدعی و پیگیر بودند که البته تا آنجایی که من اطلاع دارم در تمام مواردی که آقایان ادعا داشتند قوه قضائیه ادعاهای آنها را رد کرده است.

وی افزود: پرونده‌هایی که در این رابطه در قوه قضائیه بود مختومه شده و از رسیدگی خارج شده است. جزئیات بیشتر این مورد را باید از آقایانی که در دولت هستند و این ادعا را مطرح می‌کنند پرسید.

داوری خاطرنشان کرد: فقط یک بخشی از این موارد در حوزه رسانه‌ای مطرح بوده که مربوط به موارد رسانه‌ای است که دوستان در حال پیگیری این موارد هستند.

وی افزود: این پرونده قبل از شهریورماه به قوه قضائیه ارسال شده بود چرا که موارد زیادی از سوی آقایان دولت یازدهم مطرح شده بود.

داوری در رابطه با دیگر موارد مطرح‌شده از سوی مسئولان دولت یازدهم گفت: یکی دیگر از مواردی که دولت یازدهم ادعا می‌کرد، بحث مناطق آزاد بود که من شنیدم تمام موارد منتفی شده و در واقع ادعاهای دولت یازدهم قابلیت رسیدگی نداشته است.

این هوادار احمدی‌نژاد در واکنش به اینکه یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌و‌گویی بیان کرده بود تنها 11 خودرو از دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد که در دست تیم دولت گذشته بوده، به دولت یازدهم تحویل داده شده و بقیه دارایی‌ها پس داده نشده است، گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم، تسویه‌حساب کامل صورت گرفته است.

داوری در همین رابطه اضافه کرد: این بحث‌ها بیشتر حاشیه‌سازی است، چرا که اگر موضوعی ارزش قضایی داشت، آن را به حوزه رسانه منتقل نمی‌کردند و از همان طریق قضایی پیگیری می‌کردند.

وی گفت: اگر شخصی خودروی بنده را غصب کند، من به قوه قضائیه شکایت می‌کنم و از آن طریق پیگیر ماجرا می‌شوم، نه اینکه تنها به فکر مصاحبه و رسانه‌ای‌کردن ماجرا باشم.

داوری افزود: این دوستان چون می‌دانند در قوه قضائیه در این مسئله راه به جایی نمی‌برند و می‌دانند که آقای احمدی‌نژاد بنا دارد که فعلا پاسخی به اتهام‌زنی‌های موجود ندهد، به غوغاسالاری و جوسازی علیه دولت‌های نهم و دهم می‌پردازند.

رئیس اسبق صندوق بازنشستگی مس کشور گفت: باید به آقایان دولت یازدهم گفت، آن شعبی که در آن شکایت کرده‌اید به دقت اعلام کنند و نتایج رسیدگی را هم اعلام کنند تا همه در جریان قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: می‌خواهم مطلبی را خطاب به آقای ترکان بگویم و آن این است که دقیقا هر خودرو یا ساختمانی که ادعا دارید هنوز در اختیار دولتمردان سابق است را بگویید در اختیار چه شخصی است.

داوری افزود: آقای ترکان اعلام کنند که برای بازپس‌گیری این موارد چه اقدام قضایی انجام داده‌اند و نتیجه اقدامات قضایی چه بوده است. حتی شماره قضایی و شماره رای دادگاه را نیز اعلام کنند، نه اینکه فقط به فکر مصاحبه باشند.

حامی محمود احمدی‌نژاد گفت: شرایط در حال حاضر متاسفانه طوری شده است که از سکوت آقای احمدی‌نژاد سوء‌استفاده می‌کنند.

وی در رابطه با اینکه چرا محمود احمدی‌نژاد سکوت اختیار کرده است و صحبتی نمی‌کند؟ گفت: این سکوت، تشخیص ایشان است ولی افکار عمومی باید این را بفهمد که علیه آقای احمدی‌نژاد جوسازی صورت می‌گیرد.

داوری در پایان تصریح کرد: زمانی که پرونده‌ای در مراحل قضایی‌اش به بن‌بست می‌رسد یک عده شروع می‌کنند از آن به عنوان یک خوراک رسانه‌ای سوء‌استفاده می‌کنند. یقین بدانید اگر این افراد در قوه قضائیه سند محکمه‌پسندی داشتند هیچ وقت به سمت غوغاسالاری نمی‌رفتند.

انتهای پیام

کد N546901

وبگردی