آفتاب
ولایتی در دیدار با دی‌میستورا:

ایران از سازمان ملل انتظار دارد تا برای پایان دادن به بحران سوریه اقدام کند

ایران از سازمان ملل انتظار دارد تا برای پایان دادن به بحران سوریه اقدام کند

کسانی که از داعش حمایت‌های مالی می‌کردند، حالا می‌خواهند داعش را متوقف کنند، هر چند پایگاه‌هایی آموزشی را در برخی از کشورهای منطقه برای تروریست‌ها تدارک دیده‌اند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران از سازمان ملل انتظار دارد تا برای حل بحران و دستیابی به سازوکارها و راه حل‌های سیاسی برای پایان دادن به بحران سوریه اقدام کند

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر ولایتی در دیدار با فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل که عصر امروز در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی به وی گفت: انتصاب شما را به این سمت تبریک می‌گویم و امیدوارم در این مقام مهم و حساسی که قرار گرفته‌اید، موفق باشید.

وی با بیان اینکه موضوع سوریه امروز به مساله مهمی تبدیل شده است که ادامه این بحران به ضرر منطقه است، اظهار داشت: باید این بحران در منطقه متوقف شود و در حال پایان بخشیدن به آن به عنوان راهکارهای سیاسی و مطالعاتی باشیم.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری ادامه داد: آنچه که در سوریه می گذرد، عجیب است و مشابه آن در تاریخ وجود ندارد. یک کشور مستقل با دولت مستقل مورد حمله قرار گرفته و مردم آن مورد رنج قرار می‌گیرند و مرزها مورد حمله قرار می‌گیرد و حاکمیت آن کشور نقض می‌شود و تروریست‌ها و محاربین تشویق و مورد آمرزش قرار می‌گیرند.

ولایتی با اشاره به ائتلاف ضد داعش تصریح کرد: کسانی که از داعش حمایت‌های مالی می‌کردند، حالا می‌خواهند داعش را متوقف کنند، هر چند پایگاه‌هایی آموزشی را در برخی از کشورهای منطقه برای تروریست‌ها تدارک دیده‌اند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ایران از سازمان ملل انتظار دارد تا برای حل بحران و دستیابی به سازوکارها و راه حل‌های سیاسی برای پایان دادن به بحران سوریه اقدام کند.

 

کد N546837

وبگردی