آفتاب

رزمایش رزمی فرهنگی «الی بیت‌المقدس» در بیجار برگزار می‌شود

رزمایش رزمی فرهنگی «الی بیت‌المقدس» در بیجار برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی «الی بیت‌المقدس» با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین(ع) در بیجار خبر داد.

سیدحسین محمودی، فرمانده سپاه بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، اظهار کرد: رزمایش «الی بیت‌المقدس» اول و دوم آبان ماه با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین(ع) در منطقه عمومی بیجار برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ایجاد مهارت‌های لازم در ارکان گردان‌های بسیج واعضای گردان‌های بیت‌المقدس اعلام کرد.

فرمانده سپاه بیجار به برنامه‌های این رزمایش اشاره کرد و افزود: انتقال نیروها به محل برگزاری رزمایش، ساماندهی نیروها، برگزاری کلاس های آموزشی تئوری و عملی و عقیدتی با حضور نیروهای شرکت کننده از جمله برنامه های رزمایش رزمی فرهنگی بیت المقدس بسیجیان بیجار است.

وی در خصوص مهم‌ترین اهداف این رزمایش فرهنگی رزمی بیان کرد: افزایش توان دفاعی و نظامی نیروهای بسیجی، آموزش‌های عقیدتی و نظامی نیروهای بسیجی، انسجام بیشتر بسیجیان و ارتقا سطح آمادگی بسیجیان در برابر تهاجمات احتمالی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش دو روزه است.

محمودی با اشاره به پیام برگزاری رزمایش «بسیجیان توانمند با بصیرت عمیق آماده دفاع از اهداف انقلاب» خاطرنشان کرد: بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش با به نمایش گذاشتن توان دفاعی خود جهت حفاظت از کیان ایران اسلامی وفاداری خود را به ولایت و نظام ابراز اعلام می کنند.

فرمانده سپاه بیجار یادآورشد: حضور بسیجیان در این رزمایش اخطاری جهت دشمنان قسم خورده نظام است که با تمام قوا با پیروی از ولایت فقیه جهت دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پای ننشینند.

انتهای پیام

کد N546650

وبگردی