آفتاب
تذکر قاضی‌پور به وزارت امور خارجه:

ترکیه با داعش همکاری می‌کند

ترکیه با داعش همکاری می‌کند

انتظار داریم که رییس‌جمهور و وزارت امور خارجه کشور به عملکرد ترکیه در قبال تحولات اخیر به ویژه در منطقه کوبانی واکنش نشان دهد چراکه مسئولان ترکیه در کشتار ظالمانه مردم بی‌دفاع سوریه و عراق با داعش همکاری می‌کنند.

نماینده ارومیه خطاب به دولت و وزارت امور خارجه، گفت: نسبت به همکاری ترکیه با داعش در کشتار مردم سوریه و عراق واکنش نشان دهید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بااشاره به اتفاقات اخیر منطقه در سوریه و عراق، طی تذکری شفاهی خطاب به دولت و مسئولان وزارت امور خارجه، گفت: انتظار داریم که رییس جمهور و وزارت امور خارجه کشور به عملکرد ترکیه در قبال تحولات اخیربه ویژه در منطقه کوبانی واکنش نشان دهد. چراکه مسئولان ترکیه در کشتار ظالمانه مردم بی‌دفاع سوریه و عراق با داعش همکاری می‌کنند.

این نماینده مجلس  ادامه داد: ترکیه همکار تروریست‌ها، دولت‌های ستمگر و ناتو است. لذا انتظار ما این است که دولت و همچنین صدا و سیما به این اقدامات ترکیه واکنش نشان دهد.

به گفتهٔ این عضو کمیسیون صنایع، در شرایطی که مسلمانان ترکیه در اعتراض به سیاست‌های دولتشان تظاهرات می‌کنند، صدا و سیمای کشور ما توجهی به این مسائل ندارد.

کد N546203

وبگردی