آفتاب

محکومیت صدور حکم اعدام شخ باقر النمر از سوی تشکل‌های دانشجویی اصفهان

محکومیت صدور حکم اعدام شخ باقر النمر از سوی تشکل‌های دانشجویی اصفهان

بسیج دانشجویی، تشکل ها و کانون‌های دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان با صدور بیانیه‌ای خواستار برخورد دستگاه دیپلماسی کشورمان با صدور حکم اعدام برای رهبر شیعیان بحرین شیخ نمر باقر النمر شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است: 27 سال است که از حادثه ی خون بار حج می گذرد. در آن واقعه ی شوم آل سعود و نوکران سرسپرده ی آمریکا ، با کشتن میهمانان خدا و به خاک و خون کشیدن شماری از بهترین بندگان حق نه تنها حرم را، که جهان اسلام را به خون شهیدان رنگین نمودند و مسلمانان و آزادگان را عزادار ساختند.

در طی سال‌های پس از آن نیز تا به امروز آل سعود برای تفرقه اندازی در جهان اسلام از هیچ کوششی دریغ نکرده ،که نمونه ی آخر آن تجهیز و حمایت های آشکار و پنهان کامل از اسلامِ آمریکاییِ خون ریز و گروه بی‌رحم داعش است. و اما این بار با اعلام حکم اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، آل سعود نشان داد،که مسیر خود را نه تنها بر پایه ی تفرقه ی جهان اسلام، بلکه بر پایه ی خاموش ساختن ندای رسای حق و صدای مظلوم انسانیت قرار داده است.

حکم اعدام این روحانی مبارز و مظلوم برای همه مسلمانان جهان موجب تاسف و تاثر شدید است.روحانی که جرم او دفاع از حقوق ملت خود و فریاد حق برآوردن در محکومیت جنایات رژیم بحرین بوده است. صدور هر نوع حکم غیر عادلانه در دادگاهی که بجای مجرم ،مجاهد در آن محکوم می شود ، یقینا به ضرر حکومت ظالم و خود فروخته آل سعود و سبب بحرانی شدن فضای منطقه می شود. به یقین این حرکت ناجوانمردانه، بر خواسته از ناکامی دشمنان اسلام در کشور های اسلامی و پیروزی پی در پی مردم آزاده کشور های یمن ،سوریه ، لبنان و عراق در برابر مکر های شیطانی دشمنان حق و انسانیت بوده است.و براستی که «مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین».

وای بر سیاست های دوگانه‌ی آمریکا. این حکم اعدام غیر منصفانه در حالی صورت می گیرد که فریاد مدعیان حقوق بشر گوش فلک را پرکرده است و کنگره ی آمریکا در قبال این حکم ظالمانه و تضییع حقوق اولیه ی شیعیان عربستان سکوت کرده و دم بر نمی آورد. این پدیده خود نشان دهنده ی دروغ بودن ادعای دموکراسی و دفاع از حقوق بشرِ آنهاست که قبلا نیز به کرّات نقض شده بود. آنهایی که حکم اعدام شیخ نمر را صادر کردند باید بدانند؛ اگر این حکم اجرا بشود ، در آتش خشم،مسلمانان و آزادگان جهان خواهند سوخت و حکومت سفاک سعودی جهان اسلام را در مقابل خود خواهد دید.

در پایان از دستگاه دیپلماسی خواستاریم که در این باره اقدام فوری نماید وتاثر ملت آزاده ایران اسلامی را به آنان ابلاغ کرده و عواقب چنین حکم ظالمانه ای را به آنان گوشزد کند.

انتهای پیام

کد N546092

وبگردی