آفتاب

گفت‌و‌گوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران

گفت‌و‌گوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به‌ منظور دیدار و گفت‌و‌گو با مقامات آمریکایی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران به واشنگتن سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است روز یکشنبه (امروز) به‌منظور دیدار با مقامات دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا و مقامات نظامی و دفاعی واشنگتن سفر کند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی یعالون در این سفر درباره مسائل راهبردی شامل مذاکرات هسته‌ای ایران، مذاکرات صلح فلسطین و مسائل دوجانبه گفت‌و‌گو خواهد کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از سفر به واشنگتن در یک گفت‌و‌گوی خبری تأکید کرد: روابط میان آمریکا و اسرائیل بر مبنای ارزش‌ها و منافع مشترک بنا شده است و ما نباید اجازه دهیم اختلافات در برخی مسائل به این ارزش‌ها و منافع آسیب بزند.

به گزارش ایسنا، رژیم صهیونیستی همواره یکی از مخالفان اصلی مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 بوده است و دولت آمریکا را به سازش با ایران در روند این تلاش‌های دیپلماتیک متهم می‌کند. مقامات رژیم صهیونیستی تقریباً پیش از برگزاری هر دور از مذاکرات هسته‌ای ایران به منظور رایزنی با مقامات آمریکایی به این کشور سفر کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N545767

وبگردی