آفتاب

وقتی اوباما مستاصل می شود/ رئیس جمهوری که حسابش اعتبار ندارد

وقتی اوباما مستاصل می شود/ رئیس جمهوری که حسابش اعتبار ندارد

جدیدترین اخبار مربوط به خوشگذارنی های رئیس جمور آمریکا و همسرش حکایت از آن دارد که وقتی اوباما قصد پرداخت صورتحساب رستورانی در نیویورک را داشته با از رده خارج بودن کارت اعتباری خود مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی تلگراف، "باراک اوباما" به تازگی با پرسش های زیادی در مورد وضعیت پیش آمده در رستوران "استلا"ی نیویورک مواجه شده است.

موضوع از این قرار است که وقتی اوباما در ماه سپتامبر برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته بود، به همراه همسر خود میشله برای صرف غذا به رستورانی در این شهر می روند اما بعد از صرف غذا زمانی که رئیس جمهور آمریکا کارت اعتباری خود را برای پرداخت صورتحساب به پیشخدمت رستواران می دهد متوجه می شود که این کارت اعتبار ندارد.

اوباما در پاسخ به این وضعیت پیش آمده گفت: در آن روز کارتی را به پیشخدمت رستوارن دادم که مدتی بود از آن استفاده نکرده بودم از همین رو زمانی که از آن در نیویورک استفاده کردم مسئولان بانک گمان کردند فرد دیگری قصد برداشت از حساب من را دارد از همین رو کارت را از درجه اعتبار ساقط کردند و من مجبور شدم برای پرداخت این صورتحساب به دنبال کارت دیگری بگردم.

به گزارش مهر، رئیس جمهور آمریکا برای آنکه خود را نزدیک به مردم این کشور نشان دهد بارها در رستوران های شهرهای مختلف اقدام به صرف غذا کرده و در این راه به غیر از اعضای خانواده، حتی مقامات کشورهای مختلف را نیز به همراه خود به رستوران ها برده که عکس هایی در مورد حضور مشترک اوباما و "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس و یا اوباما و "دیمیتری مدودوف" در زمان ریاست جمهوری سابق، در رستوران ها منتشر شده است.

 

کد N544970

وبگردی