آفتاب

تاکید مسکو و دمشق بر مبارزه همه جانبه با تروریسم

تاکید مسکو و دمشق بر مبارزه همه جانبه با تروریسم

نماینده رئیس جمهوری روسیه در خاورمیانه در دیدار با سفیر سوریه در این کشور بر لزوم مبارزه همه جانبه با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی ،" میخائیل بوگ دانف" نماینده رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه در دیدار با "ریاض حداد" سفیر سوریه در مسکو بر ادامه همکاری های دوجانبه در امر مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

این دو مقام در این دیدار مسائل مربوط به فعالیت گروههای تروریستی در خاورمیانه و تهدید ناشی از این گروه ها برای کشورهای منطقه و امنیت بین المللی بررسی و بر ضرورت تشریک مساعی جامعه جهانی و تداوم تلاش های بین المللی برای مقابله با گرو ههای تروریستی در سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه خاورمیانه با احترام به حق حاکمیت این کشورها و دولت های قانونی آنها تاکید کردند.

علاوه بر آن بوگدانف و حداد درباره برخی موضوعات دوجانبه روسیه و سوریه با توجه به نشست آتی کمیسیون دولتی همکاری های دو کشور که قرار است روزهای 22 تا 24 ماه اکتبر جاری در سوچی برگزار شود، گفت و گو کردند.

روسیه بر مبارزه با تروریست ها در سوریه تاکید دارد و مقامهای روس بارها موضع خود را در مقابله با این گروه ها بدون مداخله در امور داخلی این کشور و با حمایت از دولت قانونی سوریه اعلام کرده اند.

کد N544528

وبگردی