آفتاب

نوای موسیقی ایرانی در کانادا می‌پیچد/ اجرای قطعات فارسی و کردی

نوای موسیقی ایرانی در کانادا می‌پیچد/ اجرای قطعات فارسی و کردی

کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی آذر ماه امسال در کشور کانادا کنسرتی را همراه با نوازندگان ایرانی مقیم این کشور برگزار می کند.

کیوان ساکت در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود توضیح داد: دهم آذر ماه امسال کنسرتی را همراه با نوازندگان ایرانی مقیم اروپا برگزار می کنم که طی آن قطعات موسیقایی به زبان فارسی و کردی و چند قطعه موسیقی کلاسیک ایرانی برای علاقه مندان اجرا می شود.

این هنرمند به انتشار تازه ترین آلبوم موسیقایی خود اشاره کرد و بیان کرد: این آلبوم موسیقایی به نسبت آثار قبلی دارای تفاوت هایی است که ترجیح می دهم فعلا در مورد جزییات آن صحبتی نکنم اما طی هفته های آینده درباره محتوای تازه ترین اثر موسیقایی ام توضیحاتی را ارائه خواهم داد.

ساکت که سال گذشته آلبوم «کی می‌رسد باران » با صدای سینا سرلک را منتشر کرده طی ماه‌های گذشته ضمن اجرای برنامه در تهران و شهرستان ها کنسرت هایی را در شهرهای مختلف کشور استرالیا برگزار کرد.

«دیدار شرق و غرب»، «شیوه نوین آموختن تار و سه تار»، «بیایید تار و سه تار بنوازیم » (ردیف اصفهان و شور)، «در سایه‌سار بید»، «چرخ نیلوفری»، «با موج تا کرانه» و «حرکت دائمی» از جمله آثار تالیفی کیوان ساکت در حوزه موسیقی است.

کد N544061

وبگردی