آفتاب

شهادت یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

شهادت یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

یک نوجوان فلسطینی در درگیری‌ با سربازان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری الجزیره، در درگیری‌های روز پنج‌شنبه فلسطینیان با سربازان رژیم صهیونیستی در شهر بیت لقیا در غرب رام الله، یک نوجوان فلسطینی کشته و چند تن دیگر مجروح شدند.

احمد بیتاوی، رئیس مرکز پزشکی فلسطین در شهر رام الله گفت: بها سمیر بدر (12 ساله) دقایقی پس از ورود به این مرکز به دلیل جراحت بسیار شدید به شهادت رسید.

طبق گفته‌های رئیس این مرکز، این جوان فلسطینی که با شلیک مستقیم گلوله به قلبش مجروح شده بود، فورا وارد اتاق عمل شد اما تلاش ما برای نجات او بی‌نتیجه ماند.

شاهدان عینی در شهر بیت لقیا در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفتند: نیروهای اسرائیلی با چندین خودرو عصر روز پنج‌شنبه به شهر مذکور یورش بردند که این امر موجب آغاز درگیری‌های شدید میان ساکنان منطقه با صهیونیست‌ها شد.

در این درگیری‌ها حداقل ده جوان دیگر با گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک آور مجروح و با آمبولانس به مراکز پزشکی محلی منتقل شدند.

این منابع افزودند: جوانان با پرتاب کوکتل مولوتوف یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

ساکنان این منطقه افزودند: ارتش اسرائیل به تازگی شهر را به صحنه یورش‌های تقریبا هر روزه خود بدل کرده که غالبا با درگیری‌ با جوانان این مناطق به پایان می‌رسد.

این تحولات در آستانه فراخوان نیروهای فلسطینی از جمله حماس مبنی بر بسیج عمومی در شهر قدس برای حمایت از مسجدالاقصی رخ داد. این مسجد طی چند روز گذشته توسط شهرک نشینان و نیروهای اشغالگر مورد یورش هر روزه قرار گرفته است.

انتهای پیام

کد N543677

وبگردی