آفتاب
تحولات امنیتی سوریه/

تلفات سنگین تروریستها در برخی مناطق/دستگیری اعضای یک گروه تروریستی در تدمر

تلفات سنگین تروریستها در برخی مناطق/دستگیری اعضای یک گروه تروریستی در تدمر

منابع سوری از کشته شدن شمار زیادی از تروریستهای مسلح در عملیات نیروهای ارتش سوریه در مناطق مورک، کفریتا و اللطامنه در حومه حماه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، یک منبع نظامی سوری گفت یگانهایی از ارتش و دیگر نیروهای مسلح سوریه، تجمعات تروریستها را در تپه الحاره و جاده خاکی منطقه عتمان در حومه درعا هدف قرار دادند که طی آن شماری از این افراد کشته و زخمی شدند.

در حومه قنیطره شماری از تروریستها در حملات نیروهای ارتش و دیگر نیروهای مسلح سوریه به هلاکت رسیدند.

در حومه حماه هم، عملیات نیروهای ارتش سوریه به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریستها در مورک و کفرزیتا و اللطامنه و فاس منجر شد.


خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش و دیگر نیروهای مسلح سوریه، دهها تروریست را در حومه ادلب به هلاکت رساندند و چندین مخفیگاه و خودرو مجهز به تیربار سنگین آنها را در خان شیخون، معره حنطه، الدیرالشرقی، معر حطاط، التمانعه، جبل الاربعین و بکفلون منهدم کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین چندنین خودرو مجهز به تیربار به همراه تروریستهایی که سوار آنها بودند، در دیرالزور، حومه حمص و حلب منهدم کردند.

دستگیری اعضای یک گروه تروریستی مسلح در شهر تدمر

یک منبع در استان حمص اعلام کرد اعضای یک گروه تروریستی مسلح در شهر تدمر که برای انجام عملیات تروریستی با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان مردم برنامه ریزی می کردند، دستگیر شدند.

اعضای این گروه تروریستی در حالی دستگیر شدند که انواع سلاحها و مهمات و تجهیزات انفجار از راه دور را به همراه داشتند.
 

کد N543673

وبگردی