آفتاب
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

مسئولان در جهت تحقق آرمان‌های نظام تلاش کنند

مسئولان در جهت تحقق آرمان‌های نظام تلاش کنند

آیت‌الله علوی ‌گرگانی گفت: تلاش تمام افراد به ویژه مسئولان باید خدمت به نظام برای پیشبرد اهداف اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، وی روز پنجشنبه در دیدار جمعی از جانبازان شهرستان جویبار خدمت به نظام برای پیشبرد اهداف اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و عنوان کرد: خدمت در راه معارف اسلام و اهل‌بیت (ع) دارای اجر عظیمی است.

علوی ‌گرگانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اینکه تمام تلاش فرد در زندگی باید کسب رضای خدا باشد، افزود: برای تحقق این اهداف نیز به تلاش همه جانبه نیاز است.

وی افزود: البته این به معنای نادیده گرفتن زندگی دنیایی نیست، بلکه در زندگی مال و ثروتی خوب و مناسب است که فرد را به تعالی رسانده و به سوی خدا هدایت کند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان این‌که مالی که سبب گمراهی فرد می‌شود شر است، خاطرنشان کرد: در اسلام صرف ادعای ایمان درست نیست، بلکه ایمان به همراه عمل صالح مهم بوده و سبب سعادت فرد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فرد باید در کنار ایمان قلبی به حلال و حرام الهی توجه داشته و در جهت انجام دستورات الهی قدم بردارد.

علوی گرگانی در ادامه سخن خود ایمان و اخلاص در عمل را از ارکان خدمت به اسلام، نظام و انقلاب خواند و بیان کرد: خدمتی صحیح و مورد رضای الهی است که با نیت خالص صورت گیرد.

وی یادآور شد: باید به این موضوع توجه داشت که دنیا دار عمل و فانی است، از این‌رو باید تمام تلاش فرد جمع آوری زاد و توشه برای آخرت باشد.

انتهای پیام

کد N543064

وبگردی