آفتاب
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ندای حق طلبی حضرت امام(ره) در سراسر جهان طنین انداز شده است


ندای حق طلبی حضرت امام(ره) در سراسر جهان طنین انداز شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بی‌تردید ثمره تلاش‌های صادقانه و متعهدانه سربازان فرهنگی ولایت، موجب اقتدار و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در آئین تجدید میثاق روحانیون، مسئولان و کارکنان این سازمان با آرمان‌های امام راحل اظهار داشت: بی‌تردید ثمره تلاش‌های صادقانه و متعهدانه سربازان فرهنگی ولایت، موجب اقتدار و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده تا جایی‌که امروز دشمنان و مستکبران عالم جرأت تعدی و تعرضی به میهن اسلامی را ندارند.

وی افزود: امروز در این مکان گرد آمده‌ایم تا با آرمان‌های نورانی و متعالی عزیز سفر کرده‌مان تجدیدمیثاق نماییم و عهد ببندیم که میراث گرانبهای امام عزیزمان را پاس خواهیم داشت و تا آخرین قطه خون خود از آن حراست و پاسداری خواهیم نمود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های آن عزیز و مجاهدت و تلاش هزاران مرد و زن حاص شده و ثمره خون جوانان این آب و خاک است و عهد می‌بندیم که تا آخرین نفس از آن دفاع کنیم و هرگز اجازه ندهیم تا نااهلان و نامحرمان بر آن چیره شوند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان این‌که وحدت امت اسلامی از آرمان‌های حضرت امام خمینی بود، اظهار داشت: ما عهد می‌بندیم با تبعیت محض از فرامین خلف صالح ایشان، امام خامنه‌ای در راه خود ثابت قدم باشیم گرچه بدخواهان و بد اندیشان بر طبل تفرقه و نفاق بکوبند.

وی به تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: تأسیس این نهاد، نشانگر ژرفای اندیشه و دور اندیشی آن عزیز بود. نهادی که با داشتن کارکنان متعهد و مخلص از کیان دینی و اعتقادی سربازان، دفاع و حراست می‌نماید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: 35 سال مجاهدت فرهنگی سربازان ولایت آنچنان ارتشی ساخته است که شجره طیبه نام گرفت و دژی مستحکم برای نظام اسلامی و زینتی برای اقتدار ولایت شد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم افزود: بی‌تردید ثمره تلاش‌های صادقانه و متعهدانه سربازان فرهنگی ولایت، موجب اقتدار و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده تا جایی که امروز دشمنان و مستکبران عالم جرأت تعدی و تعرضی به میهن اسلامی را ندارند.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم در سراسر جهان اسلام ندای حق طلبی حضرت امام(ره) طنین انداز شده و ملت‌های مظلوم در کشورهای اسلامی علیه دشمنان به پا خواسته‌اند و این بدان معنی است که آرمان‌های بلند و اندیشه‌های متعالی آن عزیز فراگیر شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: با امام عزیزمان عهد می‌بندیم که تا آخرین قطره خونمان از میراث گرانبهای ایشان پاسداری بنماییم و از خداوند متعال توفیق در این راه را مسئلت می‌نمایم و اعلام می‌کنیم امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، پاسداران غیور و بسیجیان غیرتمند با وحدت کامل و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا راه آن امام عزیز را ادامه خواهد داد.
 

کد N542919

وبگردی