آفتاب
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

تلاش‌های سربازان فرهنگی ولایت، موجب اقتدار ارتش شده است

تلاش‌های سربازان فرهنگی ولایت، موجب اقتدار ارتش شده است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بی تردید ثمره تلاش‌های صادقانه و متعهدانه سربازان فرهنگی ولایت، موجب اقتدار و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده تا جایی که امروز دشمنان و مستکبران عالم جرأت تعدی و تعرضی به میهن اسلامی را ندارند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: امروز در این مکان گرد آمده‌ایم تا با آرمان‌های نورانی و متعالی عزیز سفرکرده‌مان تجدیدمیثاق نماییم و عهد ببندیم که میراث گرانبهای امام عزیزمان را پاس خواهیم داشت و تا آخرین قطه خون خود از آن حراست و پاسداری خواهیم نمود.

نماینده ولی فقیه در ارتش ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرمان های آن عزیز و مجاهدت و تلاش هزاران مرد و زن حاصل شده و ثمره خون جوانان این آب و خاک است و عهد می بنیدیم که تا آخرین نفس از آن دفاع کنیم و هرگز اجازه ندهیم تا نااهلان و نامحرمان بر آن چیره شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که وحدت امت اسلامی از آرمان های حضرت امام خمینی بود، افزود: ما عهد می بندیم با تبعیت محض از فرامین خلف صالح ایشان، امام خامنه ای در راه خود ثابت قدم باشیم گرچه بدخواهان و بد اندیشان بر طبل تفرقه و نفاق بکوبند.

آل هاشم در ادامه به تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: تأسیس این نهاد، نشانگر ژرفای اندیشه و دوراندیشی آن عزیز بود. نهادی که با داشتن کارکنان متعهد و مخلص از کیان دینی و اعتقادی سربازان، دفاع و حراست می نمایند.

وی در ادامه گفت: 35 سال مجاهدت فرهنگی سربازان ولایت آنچنان ارتشی ساخته است که شجره طیبه نام گرفت و دژی مستحکم برای نظام اسلامی و زینتی برای اقتدار ولایت شد.

وی افزود: بی تردید ثمره تلاش‌های صادقانه و متعهدانه سربازان فرهنگی ولایت، موجب اقتدار و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده تا جایی که امروز دشمنان و مستکبران عالم جرأت تعدی و تعرضی به میهن اسلامی را ندارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: امروز شاهدیم در سراسر جهان اسلام ندای حق طلبی حضرت امام(ره) طنین انداز شده و ملت های مظلوم در کشورهای اسلامی علیه دشمنان به پا خواسته اند و این بدان معنی است که آرمان های بلند و اندیشه های متعالی آن عزیز فراگیر شده است.

وی گفت: با امام عزیزمان عهد می بندیم که تا آخرین قطره خونمان از میراث گرانبهای ایشان پاسداری بنماییم و از خداوند متعال توفیق در این راه را مسئلت می نمایم و اعلام می کنیم امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، پاسداران غیور و بسیجیان غیرتمند با وحدت کامل و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا راه آن امام زیر را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

کد N542894

وبگردی