آفتاب
اسماعیلی در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی:

عقدتی سیاسی به ما می‌گوید باید با چه عقیده و سیاستی یک افسر پدافند هوایی رشد کند

عقدتی سیاسی به ما می‌گوید باید با چه عقیده و سیاستی یک افسر پدافند هوایی رشد کند

فرق ارتش ما با دیگر ارتش‌های جهان این است که علاوه بر همه چیزهایی که آن‌ها دارند ما عقیدتی سیاسی داریم که به ما می‌گوید با چه عقیده و سیاستی یک افسر پدافند هوایی باید رشد کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: فرق ارتش ما با دیگر ارتش‌های جهان این است که علاوه بر همه چیزهایی که آن‌ها دارند ما عقیدتی سیاسی داریم که به ما می‌گوید با چه عقیده و سیاستی یک افسر پدافند هوایی باید رشد کند.

به گزارش ایلنا، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن 24 مهر ماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخارات بزرگی دارد که از جمله آن‌ها این است که سه روز قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در 19 بهمن ماه نیروی هوایی ارتش با وجود آن همه خفقان می‌رود و با امام خمینی (ره) بیعتی جانانه می‌کند.

وی با اشاره به تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در 24 مهرماه سال 58 ادامه داد: مقام معظم رهبری، خود در 23 مهرماه سال 58 پیشنهاد تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی را در شورای عالی انقلاب مطرح می‌کند که مصوب می‌شود و از 24 مهرماه سال 1358 نهاد مقدس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران شکل می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی به عملکرد عقیدتی سیاسی اشاره کرد و اظهار داشت: عقیدتی سیاسی کاری انجام می‌دهد که شما بدانید برای چه تربیت می‌شوید و آموزش می‌بینید. عقیدتی سیاسی روی بصیرت شما کار می‌کند و آن را رشد می دهد. عقیدتی سیاسی باعث می‌شود اعتقاد دینی و فهم سیاسی شما چند برابر شود.

اسماعیلی با مقایسه ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها بیان داشت: یکی از افتخارات پدافند هوایی شهید دستنبو است که در آخرین لحظات زندگی‌اش به جای وصیت کردن، اطلاعات پرواز را به سامانه فرماندهی و کنترل داد و آخرین کلمه‌اش یا حسین (ع) بود. اما افتخار ارتش منحوس آمریکایی چیست؟ اینکه سربازهایش خون بی گناهان را می ریزند و تجاوز می‌کنند؟ فرق ارتش ما با دیگر ارتش‌های جهان این است که علاوه بر همه چیزهایی که آن‌ها دارند ما عقیدتی سیاسی داریم که به ما می‌گوید با چه عقیده و سیاستی یک افسر پدافند هوایی باید رشد کند.

 

کد N542703

وبگردی