آفتاب
منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا:

اقتدارگرایان از تحرك و وحدت اصلاح‌طلبان می‌ترسند

اقتدارگرایان از تحرك و وحدت اصلاح‌طلبان می‌ترسند

كشور دارای قانون است و باید بر اساس قانون رفتار كرد./من به اقتدارگرایان توصیه می‌كنم نسبت به رفتارها و عملكرد خودشان بازنگری اعمال كنند./هم از فرمانداری و هم از اداره اماكن مجوزهای لازم برای برگزاری همایش حزب اعتماد ملی دریافت كرده‌ایم.

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاكید كرد: اقتدارگرایان از تحرك و وحدت اصلاح‌طلبان می‌ترسند.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انتشار اخباری از سوی برخی از رسانه‌ها علیه همایش حزب اعتماد ملی در روز دوشنبه گفت: كشور دارای قانون است و باید بر اساس قانون رفتار كرد.

وی با بیان اینكه نباید قانون و اخلاق را براساس سلیقه و نظرات جناحی تفسیر كرد، اظهار داشت: متاسفانه این افراد در گذشته رفتارهای ضداخلاقی بسیاری داشته‌اند و نتیجه این رفتارهایشان را هم در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری مشاهده كردند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاكید كرد: من به این افراد توصیه می‌كنم نسبت به رفتارها و عملكرد خودشان بازنگری اعمال كنند.

منتجب‌نیا در خصوص اینكه برخی رسانه‌های می‌گویند همایش حزب اعتماد ملی بدون مجوز برگزار شده است؟ خاطرنشان كرد: این یك دروغ است چراكه هم از فرمانداری و هم از اداره اماكن مجوزهای لازم برای برگزاری این همایش را دریافت كرده‌ایم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینكه به نظر می‌رسد اقتدارگرایان از همایش حزب اعتماد ملی احساس ترس و وحشت می‌كنند، تصریح كرد: اقتدارگرایان از تحرك و وحدت اصلاح‌طلبان می‌ترسند. 

کد N541875

وبگردی