آفتاب
توضیح مولاوردی درباره آماده‌باش انتخاباتی بانوان:

به دنبال زمینه‌سازی هستیم تا نسبت نمایندگان زن به کل نمایندگان را افزایش دهیم

به دنبال زمینه‌سازی هستیم تا نسبت نمایندگان زن به کل نمایندگان را افزایش دهیم

دعوت ما از تمام زنان ایران برای شرکت در انتخابات بود نه اینکه طیف و گروه خاصی را برای ورود به مجلس آماده کنیم؛ چراکه بنا به وظیفه و جایگاه معاونت امور زنان ریاست جمهوری نمی‌توانیم که به این شکل به موضوع ورود پیدا کنیم و به دلیل حاشیه‌ها و برداشت‌های متفاوتی که از این تیتر نمی‌توان داشت اعتراض خود را به روزنامه آرمان اعلام کردیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان در گفتگوی تلفنی با برنامه زنده "متن حاشیه" درباره آماده‌باش انتخاباتی به بانوان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش  ایلنا، شهیندخت مولاوردی پیرامون حاشیه گفتگویش با یكی از روزنامه‌ها گفت: مصاحبه‌ای که با این روزنامه داشتم، در رابطه با ورزش بانوان و بازی‌های آسیایی بود که در پایان خبرنگار در مورد برنامه‌های دولت برای حضور زنان در انتخابات مجلس هم سوالاتی مطرح کرد و من ابراز امیدواری کردم که زمینه‌های لازم برای سازماندهی زنان در قالب تشکل‌های سیاسی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد حضور زنان بیشتری در انتخابات آتی مجلس به عنوان نماینده باشیم، اظهار داشت: روزنامه آرمان، تیتر موضوع انتخاباتی را بزرگ‌نمایی کرده بود که با حاشیه‌سازی همراه بود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان در پاسخ به این سوال مجری که واکنش شما در مورد انعکاس نادرست صحبت‌هایتان چه بود؟ تصریح كرد: مراتب اعتراض ما از طریق تماس با روزنامه آرمان اعلام شد که البته آنها گفتند هر کسی متن را بخواند می‌فهمد این تیتر تنها برداشت خبرنگار و روزنامه بوده است.

مولاوردی ادامه داد: البته من توضیحی در این رابطه در صفحه شخصی‌ام گذاشته‌ام و گفتم این روزنامه ما را دچار حاشیه کرده است.

وی تاكید كرد: دعوت ما از تمام زنان ایران برای شرکت در انتخابات بود نه اینکه طیف و گروه خاصی را برای ورود به مجلس آماده کنیم؛ چراکه بنا به وظیفه و جایگاه معاونت امور زنان ریاست جمهوری نمی‌توانیم که به این شکل به موضوع ورود پیدا کنیم و به دلیل حاشیه‌ها و برداشت‌های متفاوتی که از این تیتر نمی‌توان داشت اعتراض خود را به روزنامه آرمان اعلام کردیم.

مولاوردی با اشاره به تلاش معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برای فعالیت سیاسی بانوان در سطح کلان یادآور شد: بنا به جایگاه و وظیفه‌ای که داریم، در تلاش هستیم که در آستانه انتخابات، خانم‌ها را وارد عمل کنیم.

رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان ابراز داشت: به سهم خود به دنبال زمینه‌سازی حضور هرچه بیشتر زنان در انتخابات هستیم تا نسبت نمایندگان زن به کل نمایندگان پارلمان را افزایش داده و بدین ترتیب رتبه کشور در سطح جهانی بهبود پیدا کند.

کد N541732

وبگردی