آفتاب

وزیر جنگ اسرائیل: کشور فلسطین هیچگاه تشکیل نخواهد شد

وزیر جنگ اسرائیل: کشور فلسطین هیچگاه تشکیل نخواهد شد

در پی حمایت فرانسه، ایتالیا، سوئد و انگلیس از تشکیل کشور فلسطین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با بیان این که کشور فلسطین به هیچ وجه در کرانه باختری تشکیل نخواهد شد، اعلام کرد که محمود عباس شریکی برای صلح نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی فلسطین الآن، "موشه یعالون"، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد: کشور فلسطین در کرانه باختری تشکیل نخواهد شد، بلکه نظام خودمختاری که عاری از سلاح باشد،‌ ایجاد می‌شود.

یعالون با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی کنترل امنیتی در حریم‌های هوایی و زمینی را برعهده خواهد داشت، اظهار کرد: اسرائیل برای دست‌یابی به راه حلی با فلسطینی‌ها تلاش نمی‌کند، بلکه درصدد مدیریت درگیری‌ها است.

وی افزود: فلسطینی‌ها خواهان تخریب اسرائیل هستند و به عقب نشینی اسرائیل به مرزهای سال 1967 بسنده نخواهند کرد.

این مقام اسرائیلی تصریح کرد: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شریکی برای دست‌یابی به صلح نیست و وی هیچگاه اسرائیل را به عنوان "کشور یهود" به رسمیت نشناخته است.

وی درخصوص روابط میان تل آویو و واشنگتن با اذعان به این که اختلافاتی میان دو طرف در زمینه ایران، مساله فلسطین و دیگر مسائل خاورمیانه وجود دارد،‌عنوان داشت: باید منافع مشترک میان دو طرف بر این اختلافات اولویت داده شود.

انتهای پیام

کد N541373

وبگردی