آفتاب

لاوروف: مسکو روی کیفیت مذاکرات متمرکز است

لاوروف: مسکو روی کیفیت مذاکرات متمرکز است

وزیر امور خارجه‌ روسیه درباره‌ مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: احتمال دارد در این دوره از رایزنی‌ها در وین توافقاتی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری ریانووستی، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه‌ روسیه پس از دیدار با همتایان آمریکایی و فرانسوی‌اش در پاریس در یک کنفرانس خبری اظهار کرد:‌ احتمال دارد در این دوره از رایزنی‌ها در وین توافقاتی صورت گیرد.

وزیر امور خارجه‌ روسیه افزود: در نگاه اول مسائلی که باید روی آنها به توافق رسید سخت به نظر نمی‌آیند. با این حال پیش از پایان یک دور مذاکرات طولانی همه طرف‌ها خواستار دستیابی به امتیازات بیشتر هستند. اما من اطمینان دارم که توافق ممکن است.

لاوروف در سخنانش با اشاره به ضرب‌الاجل 24 نوامبر برای حصول توافق هسته‌ای نهایی میان ایران و گروه 1+5 گفت: من نمی‌توانم تضمین کنم که تا قبل از 24 نوامبر این توافق صورت گیرد. این تاریخ مقدس نیست اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پیش از سررسید این تاریخ به نتیجه برسیم.

وی همچنین تاکید کرد:‌ مسکو روی کیفیت مذاکرات تمرکز کرده است.

وزیر امور خارجه روسیه یادآور شد: ما تمام تلاشمان را برای دستیابی به توافق نهایی بر سر برنامه‌ هسته‌ای ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کار گرفته‌ایم و به طور روزانه به این تلاش‌های خود ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

کد N541237

وبگردی