آفتاب
به منظور افزایش همکاری‌های اقتصادی؛

هیاتی پارلمانی به یونان سفر کردند

هیاتی پارلمانی به یونان سفر کردند

هیاتی متشکل از نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران ارشد بازار سرمایه به منظور افزایش همکاری‌های اقتصادی ایران و یونان به این کشور سفر کردند.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این هیات اقتصادی با هدف بررسی و تبادل نظر و به منظور افزایش همکاری‌های اقتصادی ایران و یونان به ویژه در خصوص بازارهای مالی و بورس به این کشور سفر کرده است.

بر اساس این گزارش، محمدرضا پورابراهیمی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی وعضو شورای عالی بورس اوراق بهادار کشور مدیریت مذاکرات تخصصی مذکور را برعهده دارد.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس درباره جزییات این سفر پارلمانی گفت: برنامه این سفر چند روزه تمرکز ویژه‌ای بر نشست‌های تخصصی با مسئولین بازار سرمایه کشور یونان برای افزایش همکاری‌های دو جانبه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی یونان در طی سال‌های اخیر و بحران‌های مالی سال‌های 2007و 2008 و نیاز یونان به همکاری‌های اقتصادی با ایران به‌ ویژه خرید نفت خام، علاوه بر مذاکرات با موضوع بازار سرمایه، بررسی محورهای همکاری های اقتصادی دو کشور نیز در این سفر انجام شود.

انتهای پیام

کد N540682

وبگردی