آفتاب
کوهکن در جمع خبرنگاران:

مطرح شدن رفع حصر توسط اصلاح‌طلبان حرکت اشتباهی است

مطرح شدن رفع حصر توسط اصلاح‌طلبان حرکت اشتباهی است

برخورد نظام با فتنه‌گران سال 88 برخورد طبیعی بود و در هیچ جای دنیا هیچ نظامی با منتقدان و معترضان خود مانند جمهوری اسلامی ایران برخورد نمی‌کند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مطرح شدن رفع حصر توسط اصلاح‌طلبان حرکت اشتباهی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه مراسم ترحیم صبیه حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی در پاسخ به این سوال که هدف اعضای حزب اعتماد ملی را از برگزاری همایش روز گذشته و شعارهای آنها چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: اصلاح‌طلبان خودشان باید در این باره پاسخگو باشند و من اطلاعی ندارم.


وی در پاسخ به این سوال که چرا وزارت کشور برای برگزاری چنین همایشی باید مجوز بدهد، بیان کرد: برای برگزاری هر همایشی باید موضوع برنامه‌ها ارائه شود و اصلاح‌طلبان باید بدانند اگر می‌خواهند به صحنه قبل برگردند، می‌بایست از اقدامات سال 88 خود تبری جویند و آنها که سکوت کرده‌اند، باید عذرخواهی کنند. به هر حال بحث براندازی مطرح بود و حرکت آنها حرکت عادی نبود.


کوهکن گفت: برخورد نظام با فتنه‌گران سال 88 برخورد طبیعی بود و در هیچ جای دنیا هیچ نظامی با منتقدان و معترضان خود مانند جمهوری اسلامی ایران برخورد نمی‌کند.


وی درباره مطرح شدن رفع حصر توسط اصلاح‌طلبان گفت: این حرکت، حرکت اشتباهی است.


کوهکن  در ارزیابی خود از همایش وحدت اصول گرایان گفت: این همایش خوبی بود و مهم‌تر آنکه همه سلایق اصول‌گرایی در آن حضور داشتند.

کد N540631

وبگردی