آفتاب

وزیر علوم دولت قبل: تاکنون درباره لیست واحد برای انتخابات صحبتی نکرده‌ایم

وزیر علوم دولت قبل: تاکنون درباره لیست واحد برای انتخابات صحبتی نکرده‌ایم

فارس نوشت:

وزیر دولت احمدی‌نژاد با تاکید براینکه ما تاکنون درباره لیست واحد برای انتخابات صحبتی نکرده‌ایم گفت: همایش اخیر اصولگرایان را بسیار خوب ارزیابی می‌کنم.

کامران دانشجو فعال اصولگرا در حاشیه مراسم ختم مرحومه تقوی و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره ارزیابی‌اش از اولین گام نشست همگرایی اصولگرایان اظهار داشت: در این همایش همه اصولگرایان را جمع کردند و الحمدلله همگرایی خوبی در راستای بهره‌وری از نیروهایی که به عللی کنار گذاشته شده‌اند صورت گرفته است که امیدواریم این همگرایی عمیق‌تر هم بشود.

دانشجو با بیان اینکه خیلی از شخصیت‌های اصولگرایی در این همایش حضور داشتند درباره گام اول همگرایی اصولگرایان خاطر نشان کرد: این نشست‌ها حاصل یک سال زحمت و فعالیت آقای تقوی است و این دست همگرایی موضوعی است که برای کشور مورد نیاز است. از این رو ما به این مسئله جناحی نگاه نمی‌کنیم بلکه معتقدیم این پتانسیل باید در جهت آبادانی کشور استفاده شود.

وزیر دولت احمدی‌نژاد با بیان اینکه هیچ تقابلی وجود ندارد و ما به دنبال تعالی کشور هستیم درباره اینکه آیا می‌توان در نگاه کلان به ارائه لیست واحد خوشبین بود یادآور شد: اصلا تا این لحظه که من از اول در جلسات حضور داشته‌ام درباره این موضوع صحبت نشده است چه در جلسات خصوصی و چه در جلسات عمومی صحبتی در این زمینه نشده است. بلکه ما به دنبال همگرایی بین کسانی هستیم که طبق تعریف مقام معظم رهبری اصولگرایی را قبول دارند.

 

45503

کد N540625

وبگردی