آفتاب

برگزاری دوره‌های آموزشی حقوق در استان البرز

برگزاری دوره‌های آموزشی حقوق در استان البرز

گروه حقوق جهاد دانشگاهی استان البرز برای اولین بار دوره‌های آموزشی حقوق را برای ارتقاء دانش حقوقی شهروندان و در راستای ایجاد جامعه قانونمند برگزار می‌کند.

مسعود منشدی وکیل دادگستری و مسئول دپارتمان حقوق معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی البرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، گفت: لازمه داشتن جامعه قانونمند این است که عموم مردم نسبت به قوانین و حقوق خود در هر موقعیتی آگاهی‌های اولیه را داشته باشند.

وی افزود: همان‌طور که در مبانی دینی به مطلع بودن و آگاهی انسان نسبت به مباحث حقوقی قبل از ورود به هر حیطة کاری تأکید شده است لازم و ضروری است که قشرهای مختلف جامعه دانش حقوقی خود را توسعه دهند.

این وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: در همین راستا دوره‌های آموزش حقوق ویژه‌ فارغ‌التحصیلان رشته حقوق و سایر شهروندان علاقه‌مند در دپارتمان حقوق جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

منشدی ادامه داد: ارائه آموزش کاربردی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق ضروری است؛ چراکه دانش کسب شده در دانشگاه به‌صورت آکادمیک است و این دوره‌های آموزشی منطبق با نیاز این قشر دانشجو برای جذب در بازار کار برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به محتوای آموزش‌های ارائه شده تصریح کرد: «حقوق کسب و کار»، «حقوق مالکیت فکری و معنوی»، «حقوق بانکی»، «حقوق قرادادها»، «حقوق بازار سرمایه»، «نکات حقوقی ویژه مدیران پروژه»، «حقوق کار و تأمین اجتماعی» و «حقوق خانواده» از جمله عناوین دوره‌های آموزشی در دپارتمان حقوق هستند.

انتهای پیام

کد N540263

وبگردی