آفتاب

رئیس شورای عشایر الدلیم عراق: داعش می‌تواند وارد بغداد شود

رئیس شورای عشایر الدلیم عراق: داعش می‌تواند وارد بغداد شود

رئیس شورای عشایر الدلیم عراق با بیان اینکه داعش می‌تواند وارد بغداد شود، گفت: ما خواهان نیروهای زمینی از کشورهای عربی در عراق برای مقابله با داعش هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، علی حاتم، رئیس شورای عشایر الدلیم عراق در سخنانی تصریح کرد: ما خواهان نیروهای زمینی از کشورهای عربی در عراق برای مقابله با گروه داعش هستیم.

وی افزود: جنگ با داعش جنگی طولانی خواهد بود، برای همین از قبایل می‌خواهیم تا وحدت و یکپارچگی خود را برای مقابله با داعش حفظ کنند.

علی حاتم خاطرنشان کرد: داعش در حال حاضر انقلاب ما را به سرقت برده است و قبایل در حال حاضر جای ارتش را در مقابله با این گروه گرفته‌اند.

وی ضمن تأکید بر اینکه گروه داعش می‌تواند وارد بغداد شود، گفت: ما از روحانیون سنی می‌خواهیم تا اقدامات داعش و شبه‌نظامیان را جنایت دانسته و آن را محکوم کنند.

علی حاتم با بیان اینکه حملات هوایی علیه داعش این گروه را قوی‌تر خواهد کرد، مدعی شد که نوری مالکی، نخست‌وزیر سابق عراق مسئول تسلیم الانبار به گروه داعش است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هفت شهر اصلی در استان الانبار به دست داعش افتاده است، گفت: ما خواهان برگزاری کنفرانس بین‌المللی در مورد عراق هستیم.

انتهای پیام

کد N540141

وبگردی