آفتاب
در دیدار معاون نخست‌وزیر ویتنام

ظریف: ایران در چارچوب مقررات بین‌المللی به غنی‌سازی ادامه خواهد داد

ظریف: ایران در چارچوب مقررات بین‌المللی به غنی‌سازی ادامه خواهد داد

نگوین خوان فوک، معاون نخست‌وزیر ویتنام دوشنبه بعدازظهر با دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار، وزیر امور خارجه کشورمان، مناسبات جمهوری اسلامی ایران و ویتنام را خوب و مثبت توصیف و ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور در تمام ابعاد به‌ویژه اقتصادی توسعه یابد.

در ادامه وزیر امور خارجه کشورمان بر همکاری دو کشور در چارچوب همکاری‌های جنوب - جنوب در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.

او هم‌چنین با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با ۱+۵ گفت: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مقررات بین‌المللی به غنی‌سازی خود ادامه خواهد داد.

وزیر امور خارجه کشورمان هم‌چنین بر تبادل اطلاعات و و تجربیات بین دو کشور تاکید و اظهار کرد: زمینه‌های بسیار خوبی برای توسعه همکاری‌ها و رفت و آمدها و افزایش همکاری بین شرکت‌های خصوصی دو کشور وجود دارد.

نگوین خوان فوک، معاون نخست‌وزیر ویتنام ضمن ابراز خرسندی از دیدار از کشورمان گفت: ما از حق صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران در استفاده از انرژی هسته‌ای حمایت کرده و بر این باوریم که ایران نقش برجسته‌ای در ایجاد صلح و امنیت منطقه‌یی دارد.

معاون نخست‌وزیر ویتنام هم‌چنین از افزایش همکاری‌ها در تمام زمینه‌ها و به‌ویژه اقتصادی و انتقال تکنولوژی بین دو کشور استقبال و بر نقش وزیران خارجه دو کشور در توسعه روابط بین ایران و ویتنام تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N539420

وبگردی