آفتاب

حق شناس: وحدت اصلاح طلبان ثابت شده است

حق شناس: وحدت اصلاح طلبان ثابت شده است

یک فعال سیاسی اظهار کرد: وحدت میان اصلاح طلبان اثبات شده است و جبهه اصلاحات و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات این وحدت را به ارمغان می آورند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدجواد حق شناس در حاشیه همایش حزب اعتماد ملی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دومین همایش جوانان حزب اعتماد ملی بود که امسال به مناسبت عید غدیر خم برگزار شد این همایش پاسخی به ندای عقلانی گرایی است که در این زمان لازمه وحدت میان اصلاح طلبان و اصولگرایان است.

وی ادامه داد: فعالیت های استان ها برای انتخابات آتی ایجاد شده اولویت اول آنها فعال شدن فعالیت شاخه های شهرستان های احزاب است. برنامه ریزی های این همایش از یک ماه قبل آغاز شده و مجوز آن کتبا از فرمانداری دریافت شد.

وی با بیان این‌که خوب است تا روند دریافت مجوز برای برگزاری همایش ها توسط احزاب تسهیل شود گفت:‌ همایش ما با مجوز مکتوب فرمانداری تهران بود حتی از اداره اماکن و اداره انتظامی هم مجوزهایی دریافت کردیم، اما خوب است که برای همایش های بعدی خود فرمانداری به دیگر نهادهای مربوطه ابلاغ کند که مجوز صادر شده و پیچ و خم اداری برای احزاب کاهش یابد.

حق شناس همچنین گفت: گرچه در هشت سال گذشته اصلاح طلبان از فضای کار ، فضای اجتماعی و فضای سیاسی دور بودند، اما میان اصلاح‌طلب ها وحدت وجود دارد واین کار حزبی با شورای هماهنگی اصلاحات و جبهه اصلاحات به خوبی پیش می رود.

این استاد دانشگاه با اشاره به اظهار نظرهایی که دراین همایش مطرح شد گفت:‌ در این جا همه آزاده صحبت کردند و نظر خود را گفتند و سانسوری نداشتیم.

انتهای پیام

کد N539378

وبگردی