آفتاب
یک فعال سیاسی :

ممکن است اصولگرایان به صورت دستوری به وحدت برسند

ممکن است اصولگرایان به صورت دستوری به وحدت برسند

یک فعال سیاسی تصریح کرد که که ممکن است اصولگرایان به صورت دستوری به وحدت برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین هادی غفاری در حاشیه همایش امتداد اعتماد که توسط شاخه جوانان حزب اعتماد ملی برگزار شد در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اصولگرایان به وحدت برسند اظهار کرد: این امکان وجود دارد که اصولگرایان به صورت دستوری و فرمایشی به وحدت برسند.

وی درباره اختلاف بین اصلاح طلبان و این‌که شنیده می‌شود عارف در کنار خاتمی حضور پیدا نمی کند گفت:‌ همین امروز دیدیم که همه اصلاح طلبان کنار هم حاضر بودند و اگر شما این مسئله را ندیده اید مشکل خودتان است.

غفاری همچنین درباره احتمال سر لیستی ناطق نوری در انتخابات مجلس از سوی اصلاح طلبان یادآور شد:هنوز زود است که درباره انتخابات و سرلیستی صحبت کنیم. ما جلسات درون گروهی خودمان را داریم و نمی توانیم همه مسائل را لو بدهم. اما برای سرلیستی در زمان خودش تصمیم گیری خواهد شد.

این عضو مجمع نیروهای خط امام همچنین در باره اختلاف بین اصلاح طلبان و دولت روحانی و نزدیکی روحانی به اصولگرایان تصریح کرد: ما فریب چنین حرفهایی را نخواهیم خود و نمی گذاریم این حرفها باعث ایجاد اختلاف شود و افتراغ به وجود بیاورد . ما نیروهای خود را به راحتی نخواهیم فروخت.

انتهای پیام

کد N539372

وبگردی