آفتاب
هادی غفاری :

سعی کنیم دروغ و تملق در کارهایمان نباشد

سعی کنیم دروغ و تملق در کارهایمان نباشد

رئیس موسسه جامعه الهادی تصریح کرد: امیدوارم همه زندانیان سیاسی ما بی قید و شرط آزاد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام هادی غفاری در همایش امتداد اعتماد که به همت شاخه جوانان حزب اعتماد ملی برگزار شد اظهار کرد: من می‌خواستم از یار سال‌های سخت‌مان آقای عارف استفاده کنیم و با همه وجود اصرار کردم ایشان بیایند و صحبت کنند، ولی ایشان به من اجازه دادند که صحبت کنم. باید در اینجا از زندانیان سیاسی هم یاد کنم و امیدوارم که همه زندانیان سیاسی ما بی قید و شرط آزاد شوند.

غفاری در ادامه با تبریک عید غدیر یادآورشد:در نهج البلاغه عقل با پنج مفهوم آمده است یکی قرار دادن هر چیز در موضع خودش. البته نه به دلیل دوری یا نزدیکی به شخص خاص. دوم انعطاف داشتن . سوم رعایت حقوق. چهارم مساوات و پنجم اعتدال و میانه روی.

وی همچنین به عدل در دولت علی (ع) اشاره کرد و افزود:‌ ملازمات عدالت در دولت علی (ع) آزادی،‌ اخلاق، حقوق و قانون هستند. علی (ع) آزادی را نه فقط برای یاران خودش، بلکه برای کسانی که حتی به او انتقاد داشتند هم می دانست. من علی (ع) را بیش از آنکه در خندق و خیبر به ستایم در برخورد آزاد و آزاد اندیشانه او با مردمش می ستایم.

وی در پایان تصریح کرد: سعی کنیم خودمان باشیم و دروغ و تملق در کارهایمان نباشد. آقای رئیس جمهور هم چند روز پیش گفتند دوست داریم 70 میلیون جمعیت داشته باشیم نه 160 میلیون و نه می خواهیم مردم دو چهره باشند.

انتهای پیام

کد N539368

وبگردی