آفتاب

ابراهیمی: جامعه روحانیت مبارز موید وحدت اصولگرایان است/ همایش اصولگرایان هیچ غایبی نداشت

ابراهیمی: جامعه روحانیت مبارز موید وحدت اصولگرایان است/ همایش اصولگرایان هیچ غایبی نداشت

مهر نوشت:

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه این جامعه موید هر گونه حرکت وحدت بخش میان اصولگرایان است، گفت: اجتماع روز شنبه اصولگرایان یک اجتماع کم نظیر بود و هیچ غایبی از جریان اصولگرایی نبود.

حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز به همایش همگرایی اصولگرایان اشاره کرد و گفت: اجتماع دیروز یک اجتماع کم نظیر بود و تقریبا همه چهره های اصولگرا شرکت کرده بودند. اگر این روند با همین کیفیت ادامه پیدا کند هیچ مانعی برای وحدت اصولگرایان نمی بینم.

او با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد تا این حرکت ادامه پیدا کند، گفت: دیروز جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران، اعضای حزب موتلفه و جبهه پیروان خط امام و رهبری در جلسه حضور داشتند و ما غایبی از جریان اصولگرایی نداشتیم.

ابراهیمی گفت: حضور طیف های مختلف اصولگرایی می تواند این امید را ایجاد کند که در آینده به سمت نقطه مطلوبی حرکت کنیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سئوال که آیا در آینده نیز طیف های مختلف اصولگرایی با جلسات همگرایی و وحدت اصولگرایان همراه می شوند، گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که حضور پیدا نکنند و ما تاکنون هیچ نقدی از آنها نشنیده ایم. سخنرانی آیت الله مصباح در این جلسه توانست بخش زیادی از این بگومگوها را برطرف کند.

او به حضور آیت الله موحدی کرمانی در این همایش اشاره کرد و یادآور شد: حضور ایشان دلیل موجهی است که جامعه روحانیت مبارز موید جلسات همگرایی اصولگرایان است.

ابراهیمی درباره حضوراعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دراین همایش گفت: من متوجه حضور کسی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نشدم اما جامعه مدرسین مصالح نظام را والاتر از هر چیزی می بیند و چه اعضای آن در این همایش حضور داشتند یا خیر، آنها موید هر گونه حرکت وحدت بخشی هستند.

او گفت: امیدواریم در آینده اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این جلسات حضور داشته باشند.

 

23231

 

کد N539280

وبگردی