آفتاب
رییس اتاق اصناف ایران در گفتگو با ایلنا مطرح کرد؛

سازماندهی میدان تره بارتهران فردا اتمام می یابد/ نصب پروانه‌های کسب بر سر در مغازه‌ها

سازماندهی میدان تره بارتهران فردا اتمام می یابد/ نصب پروانه‌های کسب بر سر در مغازه‌ها

در رابطه با تعامل شهرداری با اتاق اصناف در خصوص میادین باید بگویم که این تعامل نه بد نبوده است و نه مطلوب، چرا که ما به هدفی که می‌خواهیم، دست پیدا نکرده ایم.

رییس اتاق اصناف گفت: در بحث میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اقدامات خوبی انجام شده است و فردا اقدامات سازماندهی در این بخش پایان می گیرد.

علی فاضلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین اقداماغت انجام شده در میدان میوه و تره بار تهران، گفت: در بحث میادین میوه و تره‌بار کارهایی در خصوص ‌صدور فاکتورهای مشترک انجام شد و سازمان‌دهی در بخش میدان مرکزی میوه و تره‌بار نهایی شده است.

وی همچنین ادامه داد: فروش خارج از مناطق تعیین شده از سوب شهرداری از این پس ممنوع است و باید اعلام کرد که پلیس راهور در این محل مستقر شده است.

وی تصریح کرد: شناسایی حجره‌ها در اولویت کاری بوده است و حدود ۱۳۶۰ حجره در این مجموعه وجود دارد که بعضی از این حجره‌ها بلاصاحب است و مشکل حقوقی دارد و به همین خاطر بود که دلالان هر گونه سوءاستفاده‌ای انجام دادند.

بنا به گفته رییس اتاق اصناف کشور، تمامی مشکلات در حال سازماندهی است و تا فردا نیز این اقدامات اتمام می باید و به طور کامل اجرایی خواهد شد.

فاضلی گفت: نصب پروانه‌های کسب بر سر در مغازه‌ها و نصب ۴ تا ۶ مجموعه بزرگ راهنمایی قیمت‌ها به صورت دیجیتال نیز از سوی سازمان میادین میوه و تره‌بار در حال انجام است.

وی در در رابطه با مشکل میادین میوه و تره بار در خصوص سردخانه‌ها نیز گفت: در زمینه بحث سردخانه بین اتحادیه و میدان تعامل خوبی انجام گرفته است و اتحادیه قرار است با استفاده از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نسبت به تامین سردخانه اقدامات لازم را انجام دهد.

رییس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: این گام اول اتاق است و یقیقنا راه درازی را در پیش داریم. همچنین باید به مردم گفت که اتاق هنوز وارد پروسه تولید تا میدان نشده است و در حال حاضر تنها سازماندهی میدان را انجام دادیم، که این خود ۲۵ درصد از کار است.

فاضلی درآخر در رابطه با تعامل بین شهرداری و اتاق اصناف اظهار داشت: در رابطه با تعامل شهرداری با اتاق اصناف در خصوص میادین باید بگویم که این تعامل نه بد نبوده است و نه مطلوب چرا که ما به هدفی که می‌خواهیم، هنوز دست پیدا نکرده ایم.

کد N539130

وبگردی